جهاد کشاورزی شهرستان کازرون:

بهره برداری از 8 پروژه زیربنایی در بخش کشاورزی شهرستان کازرون

10 شهريور 1401 ساعت 11:31

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون گفت: همزمان با افتتاح و بهره برداری کانال آبرسانی روستای حسن آباد خشت با حضور فرماندار ویژه شهرستان کازرون، 7پروژه زیربنایی بخش کشاورزی این شهرستان به بهره برداری رسید.


به گزارش حافظ خبر، معاونت سازمان و مدیریت جهادکشاورزی شهرستان کازرون، حمید رشیدی با اشاره به اینکه کانال آبرسانی روستای حسن آباد به طول 145 متر با صرف اعتبار 390 میلیون تومان از محل اعتبارات ملی ساخته شده است، افزود: با بهره برداری از این طرح در آخرین روز از هفته دولت بیش از 60 هکتار از اراضی و باغی و حدود 50 خانوار این منطقه از مزایای این شبکه آبیاری بهره مند می شوند.
این مقام مسئول در ادامه مراسم افتتاح طرح مذکور تصریح کرد: در هفته دولت 7 پروژه دیگر زیربنایی بخش کشاورزی شهرستان کازرون با اعتباری بالغ بر  سه میلیارد و 530 میلیون تومان برای احداث کانال های آبرسانی، جاده بین مزارع، احیاء و مرمت قنوات، تسطیح لیزری و آبیاری تحت فشار در این شهرستان به بهره برداری رسید‎.
رشیدی  اظهار کرد:  با بهره برداری از این  طرح های زیر بنایی، 600 هکتار از اراضی و باغی و 230 خانوار از مزایای این طرح ها بهره مند می شوند.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون بیان کرد: هدف از اجرای این پروژه ها، افزایش راندمان آبیاری، جلوگیری از هدر رفت آب  و افزایش تولید در واحد سطح است.


کد مطلب: 26145

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/26145/بهره-برداری-8-پروژه-زیربنایی-بخش-کشاورزی-شهرستان-کازرون

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir