معاون سپاه فجر فارس:

 اجرای فریضه امر به معروف همگانی شود

15 شهريور 1401 ساعت 16:10

 محمد جعفر دوست معاون اجتماعی سپاه فجر فارس در آیین تشییع بهروز نبی‌پور بسیجی اهل کازرون اعلام کرد:‌ اجرای فریضه امر به معروف باید همگانی شود.


محمد جعفر دوست معاون اجتماعی سپاه فجر فارس در آیین تشییع بهروز نبی‌پور بسیجی اهل کازرون اعلام کرد:‌ اجرای فریضه امر به معروف باید همگانی شود. 
به گزارش حافظ خبر سرهنگ غلامرضا توکل فرمانده سپاه کازرون سه‌شنبه ضمن تشکر از مردم به خاطر حضور گسترده در آیین تشییع این بسیجی فقید گفت: بررسی پرونده تا رسیدن به نتیجه نهایی به عهده مقامات قضایی است و خبر دقیق، پس از تحقیقات کامل اعلام خواهد شد، از این رو، انتظار است از گمانه زنی و اظهار نظر درباره پرونده قتل خودداری شود. 

در این آیین، پیکر این بسیجی با حضور گسترده مردم و مسئولان تشییع و در قطعه ۳شهدا در امام زاده سیدمحمدنوربخش کازرون به خاک سپرده شد. بهروز نبیی پور عضو 27 ساله پایگاه مسجد صاحب الزمان (عج) کازرون ساعت ۲۲ پنجشنبه ۱۰ شهریورماه 1401 با سلاح سرد مورد حمله قرار گرفت و جان باخت. سرهنگ "اسماعیل زراعتیان" فرمانده انتظامی شهرستان کازرون بامداد جمعه در این باره گفت: با توجه به متواری شدن قاتل و همدستش از محل درگیری، مأموران یگان امداد با هماهنگی مرجع قضائی تحقیقات خود را در خصوص دستگیری قاتل و علت وقوع قتل  آغاز و در کمتر از یک ساعت در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه موفق به شناسایی و دستگیری قاتل ۱۵ ساله و همدست ۱۸ ساله اش در یکی از محلات شهر شدند. فرمانده انتظامی شهرستان کازرون گفت: بنا بر تحقیقات به عمل آمده و با ارائه شواهد و مستندات،  متهم به قتل اعتراف و علت و انگیزه خود از ارتکاب این جنایت را اختلافات قبلی عنوان کرد. سرهنگ زراعتیان به منظور پیشگیری از وقوع اینگونه حوادث ناگوار به شهروندان توصیه کرد: هنگام بروز خشم و عصبانیت از هر گونه اقدام بی مورد و تصمیم‌گیری عجولانه خودداری کنند. بنا بر این گزارش، قاتل و همدستش پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.


کد مطلب: 26179

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/26179/اجرای-فریضه-امر-معروف-همگانی-شود

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir