شهردار منتخب شیراز مطرح کرد

تلاش شهرداری شیراز برای فعال کردن ظرفیت‌های نمایشگاه بین‌المللی فارس

22 شهريور 1401 ساعت 11:56

گزارشگر : منیره خسروبیگ

شهردار منتخب شیراز گفت: شهرداری شیراز تلاش می‌کند تا با کمک به  نمایشگاه بین‌المللی فارس، ظرفیت‌های بسیار زیاد آن را فعال کند.


به گزارش حافظ خبر،  محمدحسن اسدی در افتتاحیه پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی تجهیزات صنعت نفت، گاز و پتروشیمی و نمایشگاه بهداشت، ایمنی، محیط زیست در صنعت نفت با اشاره به نقش بی بدیل نمایشگاه‌ها در سراسر دنیا اظهار کرد: نمایشگاه‌ها معمولا محلی برای توافقات، تفاهمات و قراردادهای قابل توجهی هستند که در آن مبادله و منعقد می‌شود. 

وی با قدردانی از اقدامات مدیریت نمایشگاه بین‌المللی فارس و حمایت مجموعه استانداری فارس از نمایشگاه، ابراز امیدواری کرد: نمایشگاه بین‌المللی فارس نیز تبدیل به محلی برای توافقات و تفاهمات بزرگ شود.

شهردار منتخب شیراز بیان کرد: شهرداری شیراز تلاش می‌کند تا با کمک به نمایشگاه بین‌المللی فارس، ظرفیت‌های بسیار زیاد آن را فعال کند. 

اسدی همچنین با تصریح بر جایگاه امروزه نفت و گاز و پتروشیمی که علی‌رغم پیشرفت صنعت و تکنولوژی هنوز جایگزین لازم و قابل توجهی برای آن پیدا نکرده‌‌ایم، بیان کرد: با توجه به اینکه استان فارس و جنوب کشور محل اصلی استخراج نفت و گاز هست، آمادگی خود را در شهرداری شیراز برای همکاری با این حوزه در ابعاد اداری و امکانات و تفرج‌گاه‌ها اعلام می‌کنیم.

بنابراین گزارش، پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی تجهیزات صنعت نفت، گاز و پتروشیمی و نمایشگاه بهداشت، ایمنی، محیط زیست در صنعت نفت، ۲۱ تا ۲۴ شهریور در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس در شیراز برقرار است.


کد مطلب: 26216

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/26216/تلاش-شهرداری-شیراز-فعال-کردن-ظرفیت-های-نمایشگاه-بین-المللی-فارس

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir