۰
plusresetminus
سرپرست دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری:

تسهیل و تقویت زیست بوم کسب و کار استان با تدوین اطلس سرمایه‌گذاری

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۱۶
سرپرست دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری گفت: با تدوین اطلس سرمایه گذاری استان جایگاه زیست بوم کسب و کار تقویت می شود.
تسهیل و تقویت زیست بوم کسب و کار استان با تدوین اطلس سرمایه‌گذاری
به گزارش حافظ خبر،  جلسه وبینار بررسی و امکان سنجی تدوین اطلس سرمایه گذاری استان با معاونت سرمایه گذاری وزارت کشور با حضور سید مهدی خادمی؛ سرپرست دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری، دایی؛ مدیر کل اقتصاد و دارایی و دستگاههای اجرایی مرتبط در سالن جلسات شهید سلیمانی اداره کل اقتصاد و دارایی برگزار شد.

سرپرست دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری با اشاره به ظرفیت ها و فرصت های مطلوب اقتصادی استان که بسیار مستعد سرمایه گذاری است، ابراز داشت: با توجه به تجربه روند سرمایه گذاری ضروری است بسته های مناسب سرمایه گذاری تهیه شود تا در کوتاهترین زمان ممکن در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

خادمی اراضی و عرصه های ملی را هسته و نیازمندی اصلی اطلس سرمایه گذاری استان دانست و اضافه کرد: با نقشه هوشمندی که در اطلس ها دیده شده؛ حریم ها، قوانین مزاحم، استعلام ها و مجوزهای غیرضروری جرح و تعدیل شده است. 

وی تاکید کرد:با تلاش مجدانه و همت مضاعف استاندار محترم در زمینه مساعدی برای تسهیل روند سرمایه گذاری در استان فراهم شده است و حصول به اهداف مدنظر قابل تحقق است.

سرپرست دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری در پایان گفت: در سند تحول دولت سیزدهم شاهد تحولات و برنامه‌ریزی‌های امیدوارکننده‌ای در حوزه کسب و کار و کارآفرینی هستیم که قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار از مهمترین آنهاست که از آن می‌توان به انقلابی در این عرصه یاد کرد.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۶۲۲۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما