۰
plusresetminus
نمایش محشر

نمایش محشر به عنوان یک برنامه هنری در انتقال مفاهیم دینی موفق عمل کرده است

تاریخ انتشارشنبه ۲۶ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۲۲
مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآنی فارس گفت: هنر از منبرهای خوب انتقال مفاهیم دینی است و نمایش محشر تلفیق مناسبی از هنر و اعتقادات مذهبی ایجاد کرده است تا پیام اعتقادی در ابعاد مختلف را به مردم و به ویژه نسل جوان منتقل کند.
نمایش محشر به عنوان یک برنامه هنری در انتقال مفاهیم دینی موفق عمل کرده است
به گزارش حافظ خبر، حسین اسلامی، مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآنی ضمن حضور در محل اجرای نمایش محشر در شیراز گفت: از دست اندرکاران تهیه این نمایش فاخر تشکر می کنیم و قطعا نقش هنر در انتقال مفاهیم دینی و اعتقادی به ویژه به نسل نوجوان و جوان بسیار مهم و اثرگذار است.

وی افزود: تا بحال از موضوع هنر غفلت کرده ایم اما الحمدلله با چنین کارهای فاخر هنری و حمایت از حوزه هنر در آینده در انتقال این مفاهیم موفق تر خواهیم بود.
پدر شهید مدافع امنیت تاکید کرد: هنر یکی از منبرهای اثرگذار در حوزه مفاهیم دینی است و نمایش محشر تلفیقی مطلوب از هنر و اعتقادات مذهبی ماست و دارای ابعاد اعتقادی، معنوی، اخروی، دفاع مقدس و ..‌. است.

اسلامی گفت: سازمان اوج دارای کارنامه خوبی در تلفیق هنر و مباحث دینی است و نگاه و حرکت رو به جلو دارد و از چنین مجموعه هایی باید حمایت های جدی به عمل آید و از مسئولان می خواهیم گود سیمان به یک شهرک سینمایی روباز تبدیل شود.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۶۲۳۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما