نمایش محشر

نمایش محشر به عنوان یک برنامه هنری در انتقال مفاهیم دینی موفق عمل کرده است

26 شهريور 1401 ساعت 11:22

گزارشگر : منیره خسروبیگ

مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآنی فارس گفت: هنر از منبرهای خوب انتقال مفاهیم دینی است و نمایش محشر تلفیق مناسبی از هنر و اعتقادات مذهبی ایجاد کرده است تا پیام اعتقادی در ابعاد مختلف را به مردم و به ویژه نسل جوان منتقل کند.


به گزارش حافظ خبر، حسین اسلامی، مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآنی ضمن حضور در محل اجرای نمایش محشر در شیراز گفت: از دست اندرکاران تهیه این نمایش فاخر تشکر می کنیم و قطعا نقش هنر در انتقال مفاهیم دینی و اعتقادی به ویژه به نسل نوجوان و جوان بسیار مهم و اثرگذار است.

وی افزود: تا بحال از موضوع هنر غفلت کرده ایم اما الحمدلله با چنین کارهای فاخر هنری و حمایت از حوزه هنر در آینده در انتقال این مفاهیم موفق تر خواهیم بود.
پدر شهید مدافع امنیت تاکید کرد: هنر یکی از منبرهای اثرگذار در حوزه مفاهیم دینی است و نمایش محشر تلفیقی مطلوب از هنر و اعتقادات مذهبی ماست و دارای ابعاد اعتقادی، معنوی، اخروی، دفاع مقدس و ..‌. است.

اسلامی گفت: سازمان اوج دارای کارنامه خوبی در تلفیق هنر و مباحث دینی است و نگاه و حرکت رو به جلو دارد و از چنین مجموعه هایی باید حمایت های جدی به عمل آید و از مسئولان می خواهیم گود سیمان به یک شهرک سینمایی روباز تبدیل شود.


کد مطلب: 26237

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/26237/نمایش-محشر-عنوان-یک-برنامه-هنری-انتقال-مفاهیم-دینی-موفق-عمل-کرده

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir