۰
plusresetminus
آموزش و پرورش استان فارس:

برپایی موکب فرهنگیان استان فارس برای اولین بار در کربلای معلی

تاریخ انتشاريکشنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۳
مدیر کل آموزش و پرورش فارس از برپایی موکب فرهنگیان استان فارس به نام موکب سلمان فارسی برای اولین بار در کربلای معلی خبر داد.
برپایی موکب فرهنگیان استان فارس برای اولین بار در کربلای معلی
به گزارش حافظ خبر، محمد خلیل عسکری گفت: این موکب در منطقه باب القبله شهر کربلا و نزدیک به حرم حضرت امام حسین (ع) برپا گردیده است. 
مدیر کل آموزش و پرورش فارس در مورد نحوه استفاده از خدمات این موکب گفت: برای استفاده فرهنگیان استان فارس سامانه نمون برگ الکترونیکی تهیه شد که در آن فرهنگیان استان برای ثبت نام از ۲۸ مرداد تا ۱۰ شهریورماه به آن مراجعه کردند.
وی افزود: در طول ایام پیاده روی منتهی به اربعین حسینی این موکب به شبانه روزی و به صورت رایگان اقدام به ارائه خدمات به همکاران فرهنگی استان فارس و خانواده های انان می نماید.
عسکری گفت: این موکب فعالیت خود را از۱۶شهریور اغاز کرده و تا ۲۸ شهریور ادامه خواهد داد.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: درطول ایام پیاده روی منهی به اربعین و تاکنون نزدیک به سه هزار و پانصد تن از همکاران فرهنگی استان فارس و خانواده آنان در مدت دوازده روز برپایی موکب اسکان داده شدند.
وی همچنین گفت: یکی از نکات مهم و اساسی این موکب، رضایت همکاران از اسکان، ثبت نام اولیه و خدمات ارائه شده است که در فرم های نظر سنجی به آن اشاره شده است.
مدیر کل آموزش و پرورش فارس در تشریح خدمات ارائه شده در این موکب گفت:اسکان، حمام و پذیرایی شربت ، چای و میان وعده در این موکب فراهم گردیده است.
عسکری همچنین گفت: برنامه های فرهنگی مذهبی شامل نماز جماعت ، سینه زنی ، روضه خوانی ، سخنرانی  و مسابقاتی همچون دلنوشته حسینی ، نقاشی ویژه کودکان و ... از جمله برنامه های فرهنگی این موکب است.
مدیر کل آموزش و پرورش فارس گفت: بخشی از هزینه های این موکب توسط نذورات فرهنگیان و خیرین  استان تامین شده که قبلا طی شماره حسابی اطلاع رسانی گردیده بود.
عسکری همچنین گفت: مسوولینی از وزارت اموزش و پرورش شامل دو معاون وزیر و چند مدیرکل دفتر وزارتی و همچنین چند تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از این موکب بازدید و ضمن قدردانی از عوامل اجرایی از ابتکار آموزش و پرورش استان فارس در برپایی این موکب نیز تقدیر کردند.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۶۲۴۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما