۰
plusresetminus
نمایش محشر

نمایش «محشر» به دلیل استقبال فراوان مردم شیراز در پنج شب پایانی در ۲ سانس اجرا خواهد شد

تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۴۱
تهیه کننده نمایش «محشر» گفت: نظر به استقبال بی نظیر و پر شور مردم شیراز، از اجرای نمایش میدانی «محشر» از یکم تا پنجم مهر این نمایش فاخر در ۲ سانس اجرا خواهد شد و بدین ترتیب یک سانس در ساعت ۱۹ و یک سانس دیگر ۲۱ و ۳۰ دقیقه برگزار خواهد شد.
نمایش «محشر» به دلیل استقبال فراوان مردم شیراز در پنج شب پایانی در ۲ سانس اجرا خواهد شد
به گزارش حافظ خبر، مصطفی فتاحی با ابراز خرسندی از استقبال پرشور مردم شیراز در خصوص اجرای نمایش «محشر» گفت: نظر به استقبال بی نظیر و پر شور مردم شیراز، از اجرای نمایش میدانی «محشر» از یکم تا پنجم مهر این نمایش فاخر در ۲ سانس اجرا خواهد شد و بدین ترتیب یک سانس در ساعت ۱۹ و یک سانس دیگر ۲۱ و ۳۰ دقیقه برگزار خواهد شد.
تهیه کننده نمایش «محشر» افزود: بر این اساس در پنج شب پایانی نمایش میدانی «محشر» فرصت بیشتری برای تماشاچیان علاقمند به دیدن این نمایش فراهم خواهد شد و مردم می توانند برای تهیه بلیت رایگان به وب سایت Namaticket.ir مراجعه کنند.
وی تاکید کرد: از آنجا که در این نمایش فاخر چند رسانه ای با استفاده از ابزار هنر و خلاقیت در استفاده از صحنه، نور، صدا و جلوه های ویژه میدانی سعی شده تا به انتقال مفاهیم دینی مانند معاد، حق الناس، نیکی به مادر و بزرگداشت شهدا پرداخته شود از سوی اقشار مختلف مردم شیراز شاهد استقبال بی نظیری در شب های اجرا هستیم که برای رضایت خاطر آنها در هر شب از اول مهرماه ۲ سانس اجرا خواهیم داشت.
اجرای نمایش بزرگ میدانی «محشر» به همت سازمان هنری رسانه ای «اوج» و مرکز هنری رسانه ای محرم و با مشارکت شهرداری شیراز و فرماندهی سپاه فارس از ۲۲ شهریور در گود سیمان شیراز آغاز شده و تا ۵ مهر ادامه خواهد یافت و علاقمندان می توانند از طریق وب سایت Namaticket.ir به صورت رایگان اقدام به رزرو بلیت کنند.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۶۲۵۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما