۰
plusresetminus
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس:

عزم جدی استان بر تجمیع تمام ظرفیتها جهت بازگشت قوی تیم برق شیراز به فوتبال کشور

تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۵۴
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس، قانون‌گرایی را شعار اصلی دولت دانست و افزود: نباید رویکرد میان گرایی در امور برنامه ریزی و ارائه خدمات از نظر دور شود.
عزم جدی استان بر تجمیع تمام ظرفیتها جهت بازگشت قوی تیم برق شیراز به فوتبال کشور
به گزارش حافظ خبر،  جلسه بررسی مسایل و مشکلات باشگاه فرهنگی- ورزشی برق که با حضور دکتر ربانی زاده؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس، خادمی؛ سرپرست دفتر امور سرمایه گذاری و اشتغال، شریفی؛ مدیر کل امور اقتصادی استانداری و هیئت مدیره باشگاه برق شیراز در دفتر معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری برگزار شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس با اشاره به اینکه باشگاه برق شیراز، یکی از دیرینه ‌ترین باشگاه‌ها خصوصا در عرصه فوتبال ایران و فارس بوده و همواره طرفداران و علاقه‌مندان فراوانی داشته است، گفت: اراده دستگاه‌های دولتی و در راس آن استانداری فارس، تلاش برای احیای باشگاه برق شیراز و کمک به رشد آن تا نقطه اوج بوده است.

معاون استاندار تاکید کرد: به طور حتم آنچه در اختیار استانداری و دستگاه‌های دولتی مرتبط در استان فارس باشد، هیچ کوتاهی در حمایت معنوی از این حرکت نخواهد شد، اما امیدواریم با حمایت و همراهی بخش خصوصی و تیم مدیریتی باشگاه، تیم برق شیراز بار دیگر روزهای اوج خود را تجربه و تکرار کند.

ربانی زاده اضافه کرد: وظیفه و اهتمام دولت و دستگاه‌های دولتی اعم از استانداری، صنعت برق و ورزش و جوانان فارس، حمایت معنوی از احیای تیم فوتبال برق شیراز و این باشگاه بوده است، گفت: راهکار رفع موانع حقوقی برای استیفای حقوق باشگاه بر مبنای بر ساز و کارهای قانونی است که باید با تدبیر رفع شود.

وی با اشاره به حکم صریح قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی در ماده ۲۷ اضافه کرد: بستر قانونی لازم  فراهم شده تا دستگاه‌های اجرایی بتوانند امکانات قابل واگذاری به بخش خصوصی را احصا و از سرمایه و حضور بخش خصوصی جهت فعال کردن پروژه ها و اماکن راکد بهره گیری لازم ببرند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس در پایان گفت: امروز هم با توجه به حرکت عملی برای احیای باشگاه و حرکت رو به جلو تیم فوتبال برق شیراز، نباید اجازه داد که اجرای برنامه های اجرایی این باشگاه با مشکلات گفته شده، معطل شود.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۶۲۵۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما