آموزش و پرورش استان فارس:

طنین زنگ روز غنچه ها در پیش دبستانی های سراسر فارس

30 شهريور 1401 ساعت 12:21

گزارشگر : منیره خسروبیگ

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: به همه ی مربیان و همکاران توصیه می کنم که علاوه بر ارائه محتوای کلاس ها، به مبانی اعتقادی و هویت ملی توجه ویژه از داشته باشند.


به گزارش حافظ هبر، محمدخلیل عسکری در ویژه برنامه روز غنچه ها بمناسبت شروع سال تحصیلی جدید در پیش دبستانی شهید داورپناه ناحیه سه شیراز ضمن اشاره به رعایت دستورالعمل های بهداشتی و جلوگیری از شیوع کرونا در جامعه گفت: هدف گذاری ما برای حضور نواموزان در پیش دبستانی  یک و دو به ترتیب ده هزار و پنجاه هزار نفر برنامه ریزی شده است.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس ضمن اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر توجه به تدوین فلسفه کودک عنوان کرد:سازمان تعلیم و تربیت کودک که از سن صفر تا شش سالگی را شامل می شود، در آموزش و پرورش تشکیل شد که در بخش آموزش ابتدایی مدیریت می شود. 
عسکری با اشاره به برنامه ریزی فعالیت ها در راستای سند تحول بنیادین تاکید کرد: اولیا به حضور فرزندان خود در پیش دبستانی ها  اهتمام داشته باشند.
وی با بیان حدیث "علم در کودکی همانند نقش روی سنگ ماندگار خواهند بود" افزود: به همه ی مربیان و همکاران توصیه می کنم که علاوه بر ارائه محتوای کلاس ها، به مبانی اعتقادی و هویت ملی توجه ویژه از داسته باشند.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه شیراز نیز در این برنامه گفت: مدارس بصورت حضوری بازگشایی می شود.
عبدالصمد موسوی ضمن گرامیداشت تقارن آغاز سال تحصیلی و هفته ی دفاع مقدس گفت: در دوران شیوع ویروس کرونا اولیا نقش معلم گونه در کنار آموزش و پرورش ایفای نقش داشتند که تقدیر و تشکر می کنم.
لازم بذکر است این ویژه برنامه همزمان در بیش از دو هزار و ششصد پیش دبستانی سراسر استان فارس برگزار شد.


کد مطلب: 26259

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/26259/طنین-زنگ-روز-غنچه-پیش-دبستانی-های-سراسر-فارس

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir