۰
plusresetminus
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس :

اعلام برنامه‌های فرهنگی هنری هفته دفاع مقدس در فارس

تاریخ انتشارسه شنبه ۵ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۰۱
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس ضمن گرامیداشت ایام هفته دفاع مقدس، برنامه‌های فرهنگی و هنری ویژه این ایام را علامت کرد.
اعلام برنامه‌های فرهنگی هنری هفته دفاع مقدس در فارس
به گزارش حافظ خبر، حمیدرضا قانعی سه‌شنبه ۵ مهر به خبرنگاران ضمن اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با پیشکسوتان و فرماندهان دفاع مقدس، گفت: رهبر معظم انقلاب تاکید فرمودند که روایت صحیح و دقیق این فصل شورانگیز و هیجان‌آور از تاریخ ایران به نسل جوان و نوجوان، استمرار موفقیت‌های انقلاب را تضمین خواهد کرد.
قانعی افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس برنامه‌های متعدد و متنوعی را با همراهی و همکاری سایر دستگاه‌های فرهنگی تدارک دیده است.
به گفته این مقام فرهنگی، اجرای نمایش صحنه ای "اروند رود امشب را فراموش نخواهد کرد" در تالار حافظ، برگزاری مسابقه کتابخوانی آنلاین، نمایش فیلم کوتاه و اجرای نماهنگ و ... را از برنامه‌های این هفته است.
قانعی ضمن یادآوری اینکه مسابقه کتابخوانی از کتاب استراحت بعد از شهادت، خواهد بود، گفت: این کتاب حاوی خاطراتی از سردار شهید مهدی اثنی‌عشری، شهید شاخص هنرمند سال ۱۴۰۱ است.
مدیرکل ارشاد فارس همچنین از برگزاری ویژه برنامه‌هایی با هدف گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان‌های مختلف این استان خبر داد و برگزاری نشست‌های تخصصی، نمایشگاه و مسابقه و ... را از این برنامه‌ها دانست.
قانعی با بیان اینکه نشست های تخصصی با نویسندگان دفاع مقدس استان فارس برگزار خواهد شد، گفت: رونمایی از کتاب، نمایشگاه عکس دفاع مقدس، مسابقات کتاب پیامکی، نشست های صمیمانه با یادگاران دفاع مقدس، نقاشی تمثال شهدای دفاع مقدس، عصر شعر دفاع مقدس، تئاتر خیابانی، دیدار با خانواده های شهدای دفاع مقدس و تجلیل از آنها، بخشی از این برنامه‌ها خواهد بود.
مدیرکل ارشاد فارس همچنین از برگزاری نمایشگاه ویژه ادوات نظامی و فروش با تخفیف کتب دفاع مقدس، غبارروبی از مزار شهدا و ادای احترام به یادمان‌های شهدای گمنام، مراسم ویژه شهدای مدافع حرم و خانواده‌های آنها، نمایشگاه های خط و خوشنویسی، اکران ویژه فیلم های دفاع مقدسی، اجرای نمایش نامه کجایی ابراهیم با موضوع زندگی نامه شهید ابراهیم هادی و اجرای ویژه گروه های سرود در نقاط مختلف فارس خبر داد.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۶۲۹۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما