۰
plusresetminus
مسئول دفتر نمایندگی در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون:

دشمنان انقلاب اسلامی اصل و اساس دین را نشانه گرفته اند

تاریخ انتشارچهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۲
مسئول دفتر نمایندگی در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون حوادث اخیر کشور را بهانه دانست و گفت: دشمنان انقلاب اسلامی اصل و اساس دین را نشانه گرفته اند.
دشمنان انقلاب اسلامی اصل و اساس دین را نشانه گرفته اند

حجت الاسلام رسول محمدی چهارشنبه ۶ مهر در جمع بسیجیان حوزه مقاومت بسیج امام حسین(ع) در مسجدالزهراء(ع)سیف آباد ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: اوج شناخت دشمنان بر مردم وقتی است که می بینیم قرآن کتاب الهی و پرچم ائمه اطهار و مقدسات دیگر همچون مسجدرا به آتش می کشند و مشکل این افراد اصل و اساس اسلام است.
او افزود: وقتی دشمنان اسلام و در راس آنها استکبار جهانی راهپیمائی میلیونی اربعین حسینی و دیگر موفقیت های ایران در عرصه بین المللی را مشاهده می‌کند، مشخص است که تاب دیدن و شنیدن این پیروزی ها را ندارد و متوسل به برخی فریب خوردگان و همدستان در درون نظام جمهوری اسلامی ایران می شود.
محمدی خاطرنشان کرد: دین خدا مصداق نور بوده و نور خدا انقلاب، حکومت اسلامی و قرآن است و پشت این نور خداوند متعال قرار دارد بنابر این چنین نوری هرگز خاموش شدنی نیست.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کازرون همچنین گفت: اهل بیت(ع)راه مبارزه با طاغوت را به ما نشان می دهند چرا که وقتی در تاریخ نگاه می کنیم تشکیل انقلاب های بزرگ به تاسی از راه معصومین خصوصا سرور و سالار شهید ابا عبدالله الحسین(ع) است.
محمدی گفت: همه در زمینه آموزش استفاده صحیح از فضای مجازی به فرزندان و جوانان کشور وظیفه داریم زیرا امروز شاهدیم که دشمنان با استفاده از این فضا با هزینه‌های سنگین تبلیغاتی دروغ و مسموم برای فریب و نیرنگ علیه جمهوری اسلامی ایران راه انداخته‌اند.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۶۲۹۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما