هیات ورزش های همگانی استان فارس:

توزیع ۲۰۰ دست لوازم التحریر در پویش مهرهمگانی

12 مهر 1401 ساعت 7:57

گزارشگر : منیره خسروبیگ

۲۰۰ دست لوازم التحریر در پویش مهرهمگانی ، کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس توزیع شد.


یه گزارش حافظ خبر،  محمدرضا جعفری مسئول کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس  گفت : جامعه دارای مشکلات اقتصادی و معیشتی در بخش های است که نیازمند حرکت جمعی و کار خیر گروهی  و جهادی است، با عنایت به فرمایش مقام معظم رهبری مدظله العالی در  همدلی اجتماعی و همزمان با سال تحصیلی ۱۴۰۱ و لزوم برخورداری دانش آموزان نیازمند از لوازم التحریر مناسب در این ایام به همت جمعی از ورزشکاران هیات ورزش های همگانی استان فارس و خیرین ۲۰۰ دست لوازم التحریر جهت کودکان نیازمند و خانواده های فاقد سرپرست موثر و افراد دارای نیازهای ویژه ، کیف، جامدادی، دفتر، خودکار، مداد رنگی، تراش و پاک کن و... تهیه گردید که در محل منزل این عزیزان با مشارکت عزیزان خیر  تحویل شد .
 
جعفری افزود  : به مناسبت آغاز سال تحصیلی و با هدف دستگیری از نیازمندان طرح مهر همگانی  راه اندازی و با مشارکت ارزشمند خیرین لوازم التحریر تهیه و در اختیار دانش آموزان نیازمند قرار گرفت .

 وی گفت : ورزشکاران و خیرین  در مجموعه همگانی استان فارس با پیوستن به پویش مهر همگانی در کنار خانواده های نیازمند قرار گرفتند و شادی را به کودکان نیازمند هدیه کردند .

جعفری در پایان با تشکر از خیرین و خیراندیشانی که به پویش مهر همگانی  کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس پیوستند ، با عنایت طرح های  اجتماعی و ورزشی این کمیته  از همه خیرین درخواست کرد تا با مشارکت و حضور  در طرح های کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی این کمیته را یاری نمایند و با توجه برگزاری ارائه خدمات  مشاوره رایگان در زمینه های مختلف تحصیلی ، خانوادگی و فرزند پروری در نقاط محروم به همت روانشناسان و مشاوران خیر از طرح هایی است که به زودی در شهرستان شیراز اجرا خواهد شد .


کد مطلب: 26331

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/26331/توزیع-۲۰۰-دست-لوازم-التحریر-پویش-مهرهمگانی

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir