۰
plusresetminus
سازمان سیما ،منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز:

تفاهم نامه همکاری میان سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری و دانشگاه هنر شیراز منعقد شد

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۲۶
آیین انعقاد تفاهم نامه همکاری سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری و دانشگاه هنر شیراز در روز سه شنبه ۲۹شهریور ماه ۱۴۰۱ برگزار شد.
تفاهم نامه همکاری میان سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری و دانشگاه هنر شیراز منعقد شد
به گزارش حافظ خبر، روح الله مظفری رئیس سازمان با ابراز خشنودی از برگزاری این مراسم، هدف از انعقاد این تفاهم نامه را هم افزایی هر چه بیشتر و همچنین افزایش توان بهره گیری از امکانات سخت افزاری و نرم افزاری این دو مجموعه دانست. ایشان ‌با اشاره به ظرفیت های علمی، فرهنگی، پژوهشی، آموزشی دانشگاه هنر افزود: نتیجه انعقاد این تفاهم نامه حل چالش های شهری در حوزه ی زیباسازی شهری در کوتاه مدت و ایجاد انگیزه و تعامل پایدار با هنرمندان در دراز مدت است.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز گفت: یکی از رویکردهای و برنامه های سازمان، برقراری ارتباط با نهادها و مراکز علمی با توجه به سیاست های شورای اسلامی شهر و مصوبه هیئت مدیره سازمان استفاده از ظرفیت های برجسته علمی و تخصصی این موسسات است و انعقاد تفاهم نامه می تواند بستر و فضای مناسب برای ارتقای سیما و منظر شهری، اجرای فعالیت های هنری و فرهنگی را ایجاد نماید.

در ادامه این مراسم دکتر خالدیان رئیس دانشگاه هنر شیراز ضمن ابراز خشنودی از برگزاری این مراسم گفت:  تعمیق ارتباطات دانشگاه و سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری باعث اعتلای نام شیراز خواهد شد و از آمادگی دانشگاه هنر برای پیشبرد اهداف تفاهم نامه در قالب طرح ها و پروپوزال های دانشجویی در آینده ایی نزدیک خبر داد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: امضای این تفاهم نامه ها باعث می‌شود فضای بهتری برای مسئولیت پذیری اجتماعی دانشجویان دانشگاه فراهم شود و کارگاه های عملی و تخصصی در فضاهای شهری برای آنها فراهم شود.

در پایان نشست، تفاهم‌نامه‌ همکاری میان سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز و دانشگاه هنر شیراز منعقد شد.

 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۶۳۳۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما