۰
plusresetminus
سرپرست دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری فارس:

آمادگی کامل برای راه‌ اندازی نیروگاه‌ های تجدیدپذیر جهت تامین انرژی

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۴۲
سرپرست دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری فارس گفت: صنایع بزرگ فارس آمادگی کامل برای راه‌ اندازی نیروگاه‌ های تجدیدپذیر جهت تامین انرژی مورد نیاز خود در طرح‌ های توسعه‌ ای را دارند.
آمادگی کامل برای راه‌ اندازی نیروگاه‌ های تجدیدپذیر جهت تامین انرژی
یه گزارش حافظ خبر،  مهدی خادمی؛  سرپرست دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری فارس در دیدار با زائری؛ مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت هلدینگ غدیر با اشاره به چالش هایی مانند تامین آب و مصرف انرژی‌های فسیلی و آلودگی محیط زیست در جهت تولید برق،  تولید برق از نرژی‌های تجدیدپذیر را راهکاری مطلوب در این خصوص ذکر کرد.

وی بخشی از رویکرد گذشته خدمات اداری مراکز مرتبط با سرمایه گذاری در استان را به بنگاه کاغذپراکنی فاقد تاثیرگذاری تشبیه نمود و تاکید کرد: باید روانترین فرایندهای اداری را برای سرمایه گذارای اتخاد کنیم تا سرمایه گذار با سهولت اقدام به سرمایه گذاری و کارآفرینی کند.

سرپرست دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری فارس، یکی از حوزه های حیاتی فعالیت شرکت هلدینگ غدیر را تامین برق مورد نیاز صنایع بزرگ از جمله صنایع آلومینیوم منطقه انرژی شهرستان لامرد عنوان کرد و اضافه کرد: استان فارس از بستر مساعدی برای توسعه نیروگاههای خورشیدی و تولید انرژی های تجدید پذیر برخوردار است و مدیریت ارشد استان آمادگی کامل را دارد تا فرایندهای مرتبط در این حوزه را تسهیل کند.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۶۳۷۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما