۰
plusresetminus
رئیس اداره ی دوره ی اول ابتدایی و پیش دبستانی آموزش و پرورش فارس:

افزایش۴۰درصدی شهریه کودکستاها نسبت به شهریه مصوب سال گذشته

تاریخ انتشارجمعه ۲۷ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۰۶
رئیس اداره ی دوره ی اول ابتدایی و پیش دبستانی آموزش و پرورش فارس در جمع مسوولین کودکستان های دوره ی دوم شیراز بااشاره ماده ۲۱ دستورعمل سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک، از افزایش۴۰درصدی شهریه نسبت به شهریه مصوب سال گذشته خبر داد.
افزایش۴۰درصدی شهریه کودکستاها نسبت به شهریه مصوب سال گذشته
به گزارش حافظ خبر، آزاده محسنی در گردهمایی مدیران و مربیان کودکستان های دوره ی دوم نواحی چهارگانه شیراز در سالن سعدی باشگاه فرهنگیان شماره یک شیراز که باهدف ارتقای دانش وآگاهی برگزار گردید بااشاره به تاسیس سازمان نوپای تعلیم و تربیت کودک درکشور از واگذاری مسئولیت امور اجرایی و آموزشی کودکستان ها به معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استانها خبرداد.
رئیس اداره ی دوره ی اول ابتدایی و پیش دبستانی آموزش و پرورش فارس گفت: برطبق اساس نامه این سازمان لازم است به محض فعال شدن سامانه، تمامی موسسین کودکستان های دوره دوم که مجوز تاسیس و فعالیت خود را از بهزیستی و اداره مدارس غیردولتی آموزش و پرورش دریافت کرده اند نسبت به تطبیق مجوز خود اقدام نمایند.
محسنی همچنین تاکیدکرد: تمامی نوآموزان این مراکز لازم است پوشش بیمه ای داشته باشند. 
رئیس اداره ی دوره ی اول ابتدایی و پیش دبستانی آموزش و پرورش فارس بااشاره ماده ۲۱ دستورعمل سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک، از افزایش۴۰درصدی شهریه امسال نسبت به شهریه مصوب سال گذشته خبرداد.
محسنی بااشاره به ماده ۳۴ اساسنامه سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک، زمان متعارف فعالیت کودکستان ها را ۲۲ ساعت در هفته و روزانه حداکثر چهار ساعت و نیم اعلام کرد. 
رئیس اداره ی دوره ی اول ابتدایی و پیش دبستانی آموزش و پرورش فارس افزود:بسته های تربیت و یادگیری ویژه کودکستان های دوره اول و دوم که به طور رسمی توسط سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک معرفی گردیده می بایست در همه کودکستان ها ملاک عمل و آموزش قرار گیرد.
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان فارس نیز در ابتدای این جلسه، به تشریح اهمیت دوران کودکی پرداخت.  
دکتر مجید بذرافکن، درخصوص اهمیت شناخت ویژگی ها، ظرفیت ها و نیازهای کودکان، رویکرد ها و هدف ها در دوره ی پیش از دبستان، محتوای دوره ی پیش از دبستان، روش های آموزش، الزامات دوران پس از کرونا مطالبی را بیان کرد.
رئیس اداره ی دوره ی اول ابتدایی و پیش دبستانی آموزش و پرورش فارس به راه اندازی کانال های مربی یار و مدرسه ی صالح در شبکه ی دانش آموزی شاد اشاره کرد و گفت: این کانال ها فضایی جهت ارائه ی محتوای مکمل آموزشی_ تربیتی و مدیریتی می باشد و از مدیران و مربیان خواست تا نسبت به عضویت و استفاده از مطالب کانال اقدام کنند.
 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۶۵۱۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما