۰
plusresetminus
سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز

مهار شعله های آتش در یک هتل آپارتمان شش طبقه 

تاریخ انتشاريکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۵۲
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز  خبر داد: آتش سوزی در یکی از هتل آپارتمان های شیراز مأموران اطفای حریق ایستگاه های یک، 12 و 9  آتش نشانی را به بلوار آیت اله ربانی کشاند، حریق با سرعت عمل آتش نشانان با کمترین خسارت مهار شد.
مهار شعله های آتش در یک هتل آپارتمان شش طبقه 
به گزارش حافظ خبر، با حضور مأموران و انجام بررسی های اولیه مشخص شد که کانون حریق کانکس موجود در قسمت پشت بام این مجموعه اقامتی است که هر لحظه در حال گسترش بود.

به گفته آتش پاد قانع: ساعت 9:27 دقیقه صبح امروز 29 آبان ماه یک مورد آتش‌سوزی در یک مجتمع اقامتی در بلوار آیت اله ربانی، به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان سه ایستگاه آتش‌نشانی همراه با تجهیزات تخصصی در کمترین زمان ممکن به محل حادثه اعزام شدند.

آتش پاد قانع ادامه داد: محل حادثه یک هتل آپارتمان  شش طبقه جهت اسکان مسافران بود که اتصالی در سیم کشی برق کانکس 12 متری موجود در پشت بام منجر به آتش سوزی شده و هر لحظه امکان سرایت شعله ها به فضای داخلی ساختمان وجود داشت.

وی افزود: آتش‌نشانان همزمان با خاموش کردن آتش مشغول تخلیه ساکنان شده و افراد را به سلامت از داخل ساختمان خارج کردند.

رییس سازمان آتش نشانی شیراز  با اشاره به اینکه حادثه مصدوم و تلفات جانی برجای نگذاشت، تصریح کرد:  شعله های آتش و دود ناشی از آن با حضور به موقع آتش نشانان قبل از سرایت به فضای داخلی هتل کاملا اطفا گردید. 

آتش پاد قانع در خصوص این حادثه ابراز داشت: کانکس مذکور در این ساختمان کاملا ناایمن و بدون مجوز در پشت بام به منظور فضایی جهت استراحت کارکنان تعبیه شده که خوشبختانه در زمان وقوع حادثه هیچ یک از افراد در محل حضور نداشته است، لازم به ذکر است کانکس به عنوان یک اتاقک پیش ساخته با کاربری محلی جهت اسکان افراد آن هم در فضایی مانند پشت بام کاملا ناایمن بوده و خطرات جدی را به دنبال خواهد داشت.

 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۶۵۲۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما