۰
plusresetminus
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون:

رزمایش جهادگران فاطمی‌دو، استان فارس در شهرستان کازرون

تاریخ انتشاريکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۳۴
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون گفت: همزمان با آغاز هفته بسیج، رزمایش جهادگران فاطمی‌دو استان فارس در شهرستان کازرون آغاز خواهد شد.
رزمایش جهادگران فاطمی‌دو، استان فارس در شهرستان کازرون
به گزارش حافظ خبر، سرهنگ غلامرضا توکل یکشنبه ۲۹ آبان به خبرنگاران گفت: با توجه به برنامه ابلاغی در راستای خدمات بسیج سازندگی، در راستای خدمت رسانی به مردم و خصوصا مناطق محروم ۱۵۴۵ گروه جهادی در سراسر استان فارس با شعار خدمت به مردم نقش‌آفرینی و خدمت‌رسانی انجام خواهند کرد.
فرمانده سپاه شهرستان کازرون افزود: رزمایش جهادگران فاطمی دو همزمان با هفته بسیج به میزبانی شهرستان کازرون با حضور مسئولان استانی و میدانی  بسیجیان گروه‌های جهادی شهرستان روز دوشنبه ۳۰ آبان ماه در اجرا می‌شود.
وی اضافه کرد: در رزمایش جهادگران فاطمی دو اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم برای محرومیت‌زدائی  و خدمت‌رسانی به مردم نیازمند را به مدت ۱۲ روز به مناسبت هفته بسیج شاهد خواهیم بود.
توکل گفت: برنامه های گروه‌های جهادی در رزمایش فاطمی دو برای مناطق کم برخوردار در ۱۳ عرصه بهداشت و سلامت، ورزشی، فرهنگی، اجتماعی، مشاوره‌ای، کشاورزی، دامپزشکی، میز خدمت، علمی، پژوهشی، سبک زندگی و ... به خدمت‌رسانی انجام خواهند داد و همچنین  از دستاوردهای اقتصاد مقاومتی بسیجیان گروه‌های جهادی در شهرستان کازرون به  صورت نمایشگاه نیز به نمایش خواهد درآمد.
او گفت: در رزمایش فاطمی دو با حضور مسئولان استان و شهرستان از فعالان گروه جهادی  برتر که در ساخت مسکن محرومین فعالیت کرده‌اند قدردانی خواهد شد.
فرمانده سپاه شهرستان کازرون خاطرنشان کرد: رزمایش جهادگران فاطمی دو در قالب ۱۲۳۵ گروه جهادی و  استعداد ۲۶۵۰ نفر جهت خدمت‌رسانی به مناطق کم  برخوردار در سراسر استان فارس و شهرستان کازرون با ۶۵ گروه در قالب ۸۰۰ نفر انجام خواهد شد.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۶۵۳۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما