بسیج دانشجویی استان فارس:

گردهمایی دانشجویان بسیجی استان فارس به مناسبت گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج دانشجویی

3 آذر 1401 ساعت 22:16

گزارشگر : منیره خسروبیگ

گردهمایی سراسری دانشجویان بسیجی استان فارس؛ به مناسبت سالروز تشکیل بسیج دانشجویی در تاریخ دوم آذرماه در تالار غدیر دانشگاه پیام نور شیراز برگزار شد.


به گزارش حافظ خبر، به مناسبت سالروز تأسیس بسیج دانشجویی، گردهمایی بزرگ دانشجویان بسیجی فارس برگزار شد.

در این برنامه که با حضور آیت الله دژکام نماینده ولایت فقیه در استان فارس، سردار یدلله بوعلی فرمانده سپاه فجر استان، دکتر محمد هادی ایمانیه استاندار فارس و سعید یوسفی مسئول بسیج دانشجویی برگزار شد علاوه بر سخنرانی برنامه‌هایی نظیر خوانش سرود همگانی تقدیر از حوزه و پایگاه های برتر در جشنواره مالک اشتر نیز تجلیل به عمل آمد.

در ابتدا، حجت الاسلام والمسلمین دژکام نماینده محترم ولی فقیه در استان فارس گفت:
جهاد تبیین فریضه فوری است اهل دانش آن را باید تبیین کند و مسئولیتی است که دانشجویان می‌بایست آن را به نحو احسن انجام دهند.

پس از آیت الله دژکام، سردار یدلله بوعلی فرمانده سپاه فجر استان فارس افزود:در شرایط امروز جامعه، دانشجویان بسیجی باید بیش از پیش ایفای نقش کنند و مطمئن باشند که توطئه دشمنان و تجزیه طلبان اینبار نیز با هوشیاری مردم همچون دفعات قبل خنثی خواهد شد.

در ادامه استاندار فارس گفت: بسیجیان فارس به حضور در جبهه‌های نبرد اکتفا نکردند و امروز در عرصه‌های علم و سازندگی نیز می‌درخشند.

در انتها ایمانیه افزود: حضور پر رنگ بسیجیان در نقاط مختلف فارس سبب امید آفرینی در جامعه شده است و اقداماتی همچون آبرسانی به روستا‌ها، اجرای آسفالت روستایی و جاده‌ای و حضور جهادی در ایام کرونا در بیمارستان و کارخانه‌های تولید ماسک گواه این موضوع است.
 


کد مطلب: 26553

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/26553/گردهمایی-دانشجویان-بسیجی-استان-فارس-مناسبت-گرامیداشت-سالروز-تشکیل-بسیج-دانشجویی

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir