نمایشگاه های بین المللی فارس

تقدیر رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز از مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس

8 آذر 1401 ساعت 13:35

نخستین نمایشگاه گردشگری سلامت و پانزدهمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی شیراز از روز چهارشنبه دوم آذر ماه به مدت چهار روز با استقبال خوب متخصصان، محققین و فعالان عرصه سلامت  برگزار شد.


به گزارش حافظ خبر، برگزاری این نمایشگاه به جهت کیفی و کمی به گفته شرکت کنندگان، متخصصان این حوزه و مسولان علوم پزشکی از بهترین نمایشگاه های برگزار شده در سطح کشور بود.
این نمایشگاه با حضور بیش از 170 شرکت کننده و تولید کننده فعال حوزه سلامت و در متراژی به مساحت پانزده هزار متر مربع برگزار شد.

حضور و بازدید هیئت های تجاری و پزشکی از پنج کشور دنیا در این نمایشگاه که نهایتا  منجر به انعقاد قراداد هایی در حوزه تجهیزات پزشکی و توسعه ی همکاری ها همراه با تفاهم نامه های داخلی شد از مهمترین دستاوردهای این نمایشگاه بود.

حسینی رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز به عنوان دستگاه تخصصی مسول در حوزه بهداشت، درمان و علوم پزشکی به پاس قدردانی از زحمات و توفیقات حاصله در این نمایشگاه، با اهدا لوح توسط معاونت غذا و داروی دانشگاه به مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس تقدیر به عمل آورد.


کد مطلب: 26580

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/26580/تقدیر-رییس-دانشگاه-علوم-پزشکی-شیراز-مدیر-عامل-شرکت-نمایشگاه-های-بین-المللی-فارس

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir