۰
plusresetminus
معاون بهداشت وزارت بهداشت:

رفع دغدغه های پزشکان خانواده و مراقبان سلامت، در دستور کار جدی مسوولان وزارت بهداشت قرار دارد

تاریخ انتشارچهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۴۵
طی نشست های جداگانه ای با حضور معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و نمایندگان پزشکان خانواده و مراقبان سلامت استان فارس، دغدغه های آنان در زمینه اجرای این برنامه مورد بررسی قرار گرفت.
رفع دغدغه های پزشکان خانواده و مراقبان سلامت، در دستور کار جدی مسوولان وزارت بهداشت قرار دارد
به گزارش حافظ خبر،  معاون بهداشت وزارت بهداشت در این نشست ها ضمن تبریک میلاد حضرت زینب (س) گفت: خدمات تمامی اعضای خانواده سلامت در تحقق اهداف حوزه، بسیار ارزشمند است.

دکتر «حسین فرشیدی» نقش پزشکان خانواده و مراقبان سلامت در مدیریت و کنترل بیماری کووید۱۹ و پیشگیری از ابتلا و کاهش مرگ و میر ناشی از آن را تاثیرگذار خواند و آن را دستاوردی برای نظام سلامت عنوان کرد.

او با بیان اینکه رفع دغدغه های پزشکان خانواده و مراقبان سلامت در دستورکار جدی مسوولان وزارت بهداشت قرار دارد، اظهار کرد: موارد ارایه شده در این نشست ها جمع بندی و برای رسیدگی و تصمیم گیری در سطوح بالاتر، در قرارگاه پزشک خانواده در وزارت بهداشت مطرح می شود.


معاون بهداشت وزارت بهداشت اضافه کرد: در تلاش هستیم فاز نخست برنامه پزشک خانواده با فراهم شدن زیرساخت ها و با استفاده از تجربیات مطلوب استان های فارس و مازندران، در سطح کشوری اجرا شود.

دکتر فرشیدی، برنامه ریزی و هماهنگی برای اجرای برنامه پزشک خانواده، همکاری بیش از پیش سازمان ‌های بیمه‌گر و پیگیری اعتبارات برنامه پزشک خانواده را از دیگر محورهای شاخص اجرای برنامه پزشک خانواده در کشور عنوان کرد که در اولویت دستورکار وزارت بهداشت قرار دارد.

در این نشست ها که عصر امروز، نهم آذر ۱۴۰۱ در دفتر ریاست دانشگاه و با همراهی دکتر «مصطفی رضائی» رییس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت، دکتر «عباس رضاییان زاده» معاون بهداشت دانشگاه، دکتر «محمدجواد لولیا» مدیر شبکه و ارتقای سلامت، دکتر «کرم توانی» کارشناس مسوول پزشک خانواده، مهندس «ابوذر پاریزی» مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد، نمایندگان پزشکان خانواده و مراقبان سلامت در استان فارس، به دیدگاه ها، دغدغه ها و چالش های برنامه پزشک خانواده پرداختند.
 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۶۵۹۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما