۰
plusresetminus
ورزشی:

درخشش قهرمانان گلبال فارس در مسابقات کشوری

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۴۹
تیم گلبال استان فارس در مسابقات جوانان زیر 20 سال فهرمانی کشور که در بابلسر مازندران برگزار شد همه رقبا را با نتایج فنی مغلوب کرد و به قهرمانی رسید.
درخشش قهرمانان گلبال فارس در مسابقات کشوری
به گزارش حافظ خبر، مسابقات گلبال قهرمانی کشور با حضور 10 تیم در دو گروه در بابلسر برگزار شد و تیم گلبال استان فارس در مرحله گروهی این مسابقات در گروه الف با تیم های استان های تهران، کرمان، هرمزگان و کردستان همگروه بود. 
در گروه ب این رقابت ها تیمهای گلبال استان های همدان، سیستان و بلوچستان، قزوین، یزد و آذربایجان شرقی به مصاف هم رفتند.
جوانان گلبال فارس در گروه الف، تیم استان تهران را با نتیجه 10 بر صفر، استان کرمان را 13 بر 3، استان هرمزگان را 11 بر یک و 10 بر صفر استان کردستان را شکست دادند و به عنوان صدرنشین به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.
در مرحله نیمه نهایی گلبال بازان استان فارس، تیم استان قزوین را با نتیجه 13 بر 3 پشت سر گذاشتند و به فینال رسیدند.
در بازی نهایی این رقابتها استان فارس با به ثمر رساندن 10 گل تیم استان کرمان را شکست دادند و به مقام طلای این مسابقات دست یافتند. 
تیم گلبال استان فارس در این مسابقات درخشید و برای اولین بار در تاریخ مسابقات گلبال کشور همه رقبای خود را با اختلاف فنی 10 گل شکست داد. 
این تیم همچنین با دریافت تنها 8 گل به عنوان بهترین خط دفاع مسابقات معرفی شد.
در تیم گلبال استان فارس پرهام دهقانی، ابوالفضل بنا، علیرضا کارآمد، امین کریمی، علیرضا گودرزی، فردین جاویدی دوست با مربیگری سجاد دهقان و سرپرستی محمد علی بایری حضور داشتند.
کد مطلب : ۲۶۶۱۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما