نمایشگاه های بین المللی فارس

دانش بنیان کردن صنعت از جمله اهداف سایت نمایشگاهی فارس

6 دی 1401 ساعت 14:34

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس گفت: پانزدهمین نمایشگاه بین المللی درب و پنجره و تجهیزات وابسته به همراه سیزدهمین نمایشگاه مصالح، تجهیزات و فناوری های ساختمان و هفتمین نمایشگاه بین المللی آسانسور، پله برقی، بالابر و صنایع و تجهیزات وابسته  در سایت نمایشگاهی فارس آغاز به کار کرد.


به گزارش حافظ خبر، فرهادی با بیان اینکه 89 شرکت تولیدکننده در این عناوین نمایشگاهی حضور فعال دارند، افزود: شرکت کنندگان از استان های تهران،آذربایجان شرقی،آذربایجان غربی،کرمان،خراسان رضوی،اصفهان، قزوین،یزد، مازندران و گلستان هستند.

او ادامه داد: عمده زمینه فعالیت مشارکت کنندگان؛ مصالح، آسانسور،درب، پنجره، شیر آلات،سنگ های تزیینی و لوله و اتصالات است.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس گفت: این عناوین نمایشگاهی در مساحت 12 هزار متری سالن های حافظ، بهار و سرو بر پا شده است که نسبت به نمایشگاه دوره گذشته رشد قابل توجهی هم از جهت مساحت و هم از جهت تعداد شرکت کنندگان داشته است.

فرهادی اضافه کرد: از آنجا که نمایشگاه ها پیشران اقتصادی و توسعه هر کشور هستند،تلاش شده است در حوزه صنعت ساختمان و  صنایعه وابسته هم با گرد همایی برترین های این حوزه، گام بلندی در رونق این صنعت مهم در کشور برداشته شود.

او  ادامه داد: مهم ترین اولویت شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس کمک به دانش بنیان کردن حوزه اقتصاد و صنعت است؛ این مهم را با در اختیار گذاشتن فضاهای نمایشگاهی ویژه شرکت های دانش بنیان در سال جاری انجام می دهیم ؛ در این نمایشگاه هم شرایط حضور شرکت های  دانش بنیانی در حوزه مصالح ساختمانی و... مهیا شده است.


مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس بیان کرد: این نمایشگاه تا روز جمعه نهم دی ماه پذیرای بازدیدکنندگان، علاقه مندان و متخصصان این حوزه خواهد بود.
او گفت: علاقه مندان می توانند پس از دریافت بلیط بازدید از وبگاه شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس به آدرس 
www.farsfair.ir
از این عناوین نمایشگاهی بازدید کنند.


کد مطلب: 26747

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/26747/دانش-بنیان-کردن-صنعت-جمله-اهداف-نمایشگاهی-فارس

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir