۰
plusresetminus
اطلاعیه مدیریت حج و زیارت استان فارس:

فراخوان از واجدین شرایط تشرف به حج تمتع 1402

تاریخ انتشارچهارشنبه ۷ دی ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۲۴
مدیر حج و زیارت استان فارس بر اساس اعلام سازمان حج و زیارت ، پیش اطلاعیه در خصوص فراخوان از واجدین شرایط تشرف به حج تمتع 1402 را منتشر کرد که ضروری است متقاضیان گرامی(ودیعه گذاران حج تمتع) استان فارس به نکات مطرح شده توجه کنند.
فراخوان از واجدین شرایط تشرف به حج تمتع 1402
به گزارش حافظ خبر،  متن این پیش اطلاعیه به شرح ذیل است.

با استعانت از خداوند متعال و ائمه معصومین(ع) و نیز عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت صدیقه طاهره، فاطمه زهرا (س) در نظر دارد طی روزهای آینده و با حصول شرایط لازم، ثبت نام از افراد واجد شرایط تشرف به حج تمتع 1402 در کاروانها را آغاز نماید. بر این اساس به اطلاع متقاضیان محترم استان فارس می رساند، بر مبنای مذاکرات مقدماتی و پیش بینی صورت گرفته و به حسب ظرفیت تخصیصی به جمهوری اسلامی ایران، گروههای اشاره شده در جدول ذیل در اولویت اعزام به حج تمتع سال آتی قرار دارند. بنابراین لازم است افراد مشروحه در اولویت های دوم تا پنجم در صورت تمایل به تشرف، از هم اکنون برنامه ریزی لازم را داشته و نسبت به بروزرسانی اطلاعات خود در سامانه Reserve.haj.ir و نیز تکمیل مدارک خویش بویژه تهیه گذرنامه دارای اعتبار اقدام نمایند.

علیرضا زینلی مدیر حج و زیارت استان فارس طبق  پیش اطلاعیه سازمان حج و زیارت اولویت بندی ثبت نام ودیعه گذاران محترم حج تمتع استان فارس در کاروان ها  را به صورت ذیل اعلام کرد.

اولویت اول جامعه هدف (مشمولین تشرف) افرادی هستند که در کاروانهای حج سال 1399 نام نویسی نموده و وجوه مربوط را واریز کرده اند، لیکن به دلیل لغو حج در آن سال موفق به تشرف نشدند و تاکنون نیز انصراف نداده اند. درصورت عدم مراجعه این افراد، برای تکمیل ظرفیت  خالی کاروان ها، اولویت های بعدی فراخوان خواهند شد.

اولویت دوم تمامی دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تمتع تا تاریخ1385/12/29 می باشند، که لازم است این افراد قبل از نام نویسی، با مراجعه به سامانه Reserve.haj.ir، نسبت به تکمیل اطلاعات خویش و اخذ کدرهگیری اقدام کنند.

اولویت سوم دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تمتع تا تاریخ1386/01/31 است.
نام نویسی از این اولویت ها صرفاً بمنظور تکمیل ظرفیت خالی در کاروانهای اعلامی خواهد بود.
ضمناً لازم است این افراد نیز قبل از نام نویسی، با مراجعه به سامانه Reserve.haj.ir، نسبت به تکمیل اطلاعات خویش و اخذ کدرهگیری اقدام نمایند.
اولویت چهارم دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تمتع تا تاریخ 1386/02/31
اولویت پنجم کلیه دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تمتع ازتاریخ 1386/03/01به بعد بصورت روزشمار و صرفاً تا تکمیل ظرفیت کاروانها در سطح استان فارس

علیرضا زینلی در این پیش اطلاعیه مواردی مهم به متقاضیان باد آوری کرد.
1- تمامی ودیعه گذاران استان فارس می بایست قبل از نام نویسی در کاروان نسبت به مراجعه به سامانه Reserve.haj.ir و تکمیل اطلاعات خویش و اخذ کد رهگیری اقدام کنند، در غیراینصورت امکان انتخاب کاروان و ثبت نام در آن را نخواهند داشت.
2- متقاضیان محترم استان فارس اعزام برای سفر حج تمتع سال 1402می بایست دارای گذرنامه حداقل با تاریخ اعتبار1402/10/01 باشند.
3- اطلاعیه تکمیلی ثبت نام از واجدین شرایط در تاریخ1401/10/26 از طریق رسانه های گروهی و خبرگزاری ها و سایت حج و زیارت منتشر خواهد شد.

 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۶۷۵۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما