۰
plusresetminus
شهرداری شیراز :

تلاش برای تکمیل پروژه های عمرانی

تاریخ انتشارچهارشنبه ۷ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۴۳
شهردار شیراز در دیدار با مدیران ارشد قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) با تأکید بر این موضوع که محور شریانی زیرگذر گویم برای مدیریت شهری از اهمیت بسزایی برخوردار است، گفت: این محور به نوعی گلوگاه ورودی از چند استان بوده و حل کننده گره ترافیکی در شمال و شمال غرب شیراز است.
تلاش برای تکمیل پروژه های عمرانی
به گزارش حافظ خبر،  محمدحسن اسدی طی جلسه‌ای با بررسی آخرین وضعیت پروژه زیرگذر گویم تصریح کرد: انتظار مدیریت شهری از قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص)، فعالیت شبانه‌روزی و تکمیل سرموعد این محور شریانی است.

به گفته شهردار شیراز؛ محور زیرگذر گویم برای مدیریت شهری از اهمیت بسزایی برخوردار است؛ چراکه این محور به نوعی گلوگاه ورودی از چند استان کشور بوده و حل کننده گره ترافیکی در شمال و شمال غرب شیراز است و با بهره‌برداری از آزادراه شیراز- اصفهان نیز اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.
 
این مقام ارشد مدیریت شهری در این جلسه که معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) نیز حضور داشتند، پروژه بزرگراه سردار شهید سلیمانی و اتمام تونل‌های آن را نیز در دستور کار خود قرار داد.

اسدی همچنین با اشاره به افتتاح سه ایستگاه از شهرک میان‌رود تا میدان امام حسین(ع) در فاز یک خط ۲ قطار شهری شیراز و مباحث ساخت فاز دوم این خط از جمله تولید سگمنت و ایستگاه‌های حافظ و سعدی، به پروژه خط ۳ و رایزنی‌های انجام شده پرداخت. 

اسدالله حاجی زمانی معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) نیز در این جلسه با بیان اینکه محورهای کاری و پروژه‌های زیادی در اکثر استان‌ها و شهرهای ایران داریم، از توجه ویژه شهردار شیراز به عنوان کارفرمایی دقیق در انجام پروژه‌های شهری و دقت و حساسیت لازم برای انجام کار قدردانی کرد.

او با تأکید بر عزم جدی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) برای تحویل سرموعد پروژه‌ها بیان کرد: با برنامه‌ریزی دقیق و انجام زیرساخت‌های لازم، پروژه‌های کلانی که در دست اقدام است، به ‌موقع تحویل مدیریت شهری می‌شود‌.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۶۷۵۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما