نمایشگاه های بین المللی فارس

نمایشگاه فارس دروازه گردشگری پارس

20 دی 1401 ساعت 16:52

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس گفت: دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سیزدهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی به همراه ششمین نمایشگاه بین المللی و تخصصی قهوه،دمنوش ها و صنایع وابسته از امروز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس آغاز به کار کرد.


به گزارش حافظ خبر،  فرهادی افزود: گردشگری و صنایع دستی دو حوزه مستقل اما مکمل و گره خورده در یکدیگر هستند، به سان دو بال یک پرنده که می توانند اقتصاد و فرهنگ یک کشور رابه حرکت در آورند.

او با بیان اینکه این عناوین نمایشگاهی در مساحت پانزده هزار متری سالن های حافظ،سرو،بهار، نرگس و ملاصدرا برپاست، ادامه داد:توفیق و پیشرفت حوزه های صنایع دستی و گردشگری مستقیما در رشد و توسعه دیگری اثر می گذارد. 

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس گفت: از ویژگی های بارز هر دو، ماهیت فرهنگی و هنری این حوزه می باشد که معرف فرهنگ، هنر و تاریخ کشور ها و ملت ها هستند و تاثیر مستقیم در مبادلات و ارتباطات فرهنگی ملت ها دارند،این خصوصیت در کنار جایگاه و نقش این دو صنعت در اقتصاد، تولید،اشتغال زایی، رشد تولید ناخالص ملی وکسب در آمد های ارزی بر اهمیت و جایگاه این دو صنعت می افزاید

فرهادی با بیان اینکه 194 شرکت کننده در این نمایشگاه ها حضور دارند، ادامه داد: فعالان گردشگری و صنایع دستی از 27 استان کشور در نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی این دوره حضور دارند که از این جهت یک حضور قابل توجه است.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس گفت: نمایشگاه قهوه و صنایع وابسته هم با حضور 35 شرکت کننده از  استان های فارس،تهران،قم،البرز،آذربایجان شرقی و کرمانشاه در سالن سرو و بهار سایت نمایشگاهی فارس برگزار می شود
مهندس فرهادی اضافه کرد: قهوه و محصولات فراوری، تجهیزات و ماشین آلات کافه و رستوران و معرفی انواع نوشیدنی ها و دمنوش ها عمده زمینه فعالیت مشارکت کنندگان است.

او بیان کرد: علاقه مندان تا روز جمعه بیست و سوم دی ماه فرصت دارند،پس از دریافت بلیط از وبگاه شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس به ادرس
www.farsfair.ir
از این عناوین نمایشگاهی بازدید کنند.


کد مطلب: 26821

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/26821/نمایشگاه-فارس-دروازه-گردشگری-پارس

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir