نمایشگاه های بین المللی فارس :

مشارکت بیش از 122 شرکت تولیدی در نمایشگاه  مبل شیراز 

26 دی 1401 ساعت 19:00

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس گفت: سی و دومین نمایشگاه تخصصی صنعت مبلمان از امروز به مدت پنج روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس برگزار می شود.


به گزارش حافظ خبر، فرهادی افزود: نمایشگاه حوزه مبلمان به‌دلیل تاثیر زیاد بر حوزه اشتغال و توسعه صادرات از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

او با بیان اینکه مبلمان تولیدی ایران مزیت رقابتی بالایی نسبت به سایر کشورها دارد، ادامه داد: در واقع ایران در این حوزه از پتانسیل بسیار بالایی برخوردار است و این قابلیت را دارد  تا بتواند در کنار صدور نفت، گاز یا محصولات پتروشیمی و... به یک کشور مهم در منطقه برای صادرات این محصول تبدیل شود.


مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس گفت: به طور قطع هر نمایشگاهی بخصوص در این سطح می تواند فرصت های مناسبی را برای بازاریابی و فروش و همچنین برندسازی فراهم آورد.

 مهندس فرهادی با بیان اینکه 122 شرکت از استان های مختلف کشور در این نمایشگاه حضور دارند؛ ادامه داد: در این نمایشگاه تخصصی و بزرگ حوزه مبلمان اهالی این صنعت اعم از واحد های تولیدی و فروشندگان این محصولات در یک مکان خاص گرد هم آمده اند تا ظرفیت ها و توانمندی ها به شکلی موثر دیده شوند که موجب رشد و شکوفایی و رونق این صنعت می شود.

او ادامه داد: این عنوان نمایشگاهی در مساحت بیش از 15 هزار متر مربع در سالن های حافظ،سرو،بهار،نرگس، ملاصدرا و اردیبهشت برپا شده شده است.


او با بیان این که ساعت بازدید نمایشگاه از ساعت 16 تا 21 است، گفت: علاقه مندان تا روز جمعه سی ام دی ماه فرصت دارند،پس از دریافت بلیط از وبگاه شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس به ادرس
www.farsfair.ir
از این عناوین نمایشگاهی بازدید کنند.


کد مطلب: 26845

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/26845/مشارکت-بیش-122-شرکت-تولیدی-نمایشگاه-مبل-شیراز

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir