۰
plusresetminus
عطر یاس:

بتن ریزی چهارمین سقف مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست

تاریخ انتشارجمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۴۰
بتن ریزی سقف چهارمین سقف  از فنی ترین مرکز نگهداری از کودکان بی سرپرست ایران با نام عطر یاس نبوی در کلانشهر شیراز انجام شد.
بتن ریزی چهارمین سقف مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست
به گزارش حافظ خبر،  با حمایت خیرین و خیر اندیشان ، بتن ریزی چهارمین سقف   از فنی ترین مرکز نگهداری از کودکان بی سرپرست ایران با نام عطر یاس نبوی انجام شد.

علیرضا عسکری مدیر فنی پروژه ساخت مرکز نگهداری از کودکان بی سرپرست گفت : مرکز عطر یاس نبوی  که از سال ۱۳۹۱ تاکنون موفق به نگهداری و تربیت کودکان بی سرپرست بوده، به یاری یکتای بی همتا پروژه ساخت پرورشگاه و سرپناهی  به متراژ 6 هزار مترواقع در گلدشت حافظ کلانشهر شیراز کرده است.

مدیر فنی این پروژه افزود: با توجه به افزایش تعداد کودکان بی سرپرست یا بدسرپرست و نداشتن مکان کافی جهت پذیرش این عزیزان متاسفانه تعدادی از کودکان به ناچار در محیط خطرناک خانواده خود زندگی می‌کنند که از نظر روانی، جسمی و تربیتی در معرض آسیب های بسیار جدی قرار دارند.

علیرضا عسکری اظهار کرد: با ساخت مرکز نگهداری ۶۰۰۰ متری عطر یاس  سعی بر آن داریم که تعداد کودکان را به بیش از ۱۰۰ نفر با رده های سنی بالاتر (از ۴ تا ۲۰ سال) افزایش دهیم و در محیطی با حداکثر امکانات به سرانجام برسانیم.

وی افزود : با بتن ریزی چهارمین سقف ساخت سرپناه برای کودکان بی سرپرست   گام دیگری برای تکمیل فنی ترین مرکز نگهداری از کودکان بی سرپرست برداشته شد و امیدواریم تا عید ۱۴۰۲ اسکلت ساختمان به اتمام برسد .
وی افزود : اهتمام مجموعه عطر یاس نبوی اتمام سریع سرپناه برای کودکان بی سرپرست ایران زمین است و قطعا این مجموعه بزرگ نیاز به یاری نیک اندیشان،  خیرین دارد  و چشم انتظار حمایت مالی و معنوی شما عزیزان هستیم .
 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۶۸۶۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما