۰
plusresetminus
صدا و سیمای مرکز فارس:

هم اندیشی نمایندگان مجمع خیرین با مدیرکل صدا و سیمای فارس

تاریخ انتشاريکشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۴۸
در نشست هم اندیشی نمایندگان شبکه مجمع خیرین استان فارس با مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس راهکار‌های گسترش همکاری‌های رسانه استانی با خیران نیک اندیش بررسی شد.
هم اندیشی نمایندگان مجمع خیرین با مدیرکل صدا و سیمای فارس
به گزارش حافظ خبر، در این نشست بر ضرورت بهره مندی از ظرفیت برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی، گزارش‌های خبری و فضای مجازی صداوسیمای مرکز فارس در معرفی خدمات و اقدامات شبکه مجمع خیرین استان فارس تاکید شد.
مدیر عامل شبکه مجمع خیران استان فارس گفت: این شبکه با حضور فعال ۱۱ نماینده از مجامع بزرگ خیران استان در حوزه‌های تامین سلامت، خیرین شهرساز و فرهنگ ساز، خیرین مسکن ساز، خانه خیرین استان، خیرین نخبه پرور، شورای عالی خیریه فارس، خیرین آبرسان، خیرین کتابخانه ساز، جمعیت هلال احمر و انجمن حمایت از زندانیان شیراز راه اندازی شده است.
سیروس پاک فطرت ساماندهی کمک‌های خیرین و شناسایی و اولویت بندی نیاز‌های روز جامعه را از جمله اهداف راه اندازی این شبکه برشمرد و افزود: برای ترویج بیش از پیش فرهنگ کار خیر در جامعه و معرفی نیک اندیشان الگو و نمونه به دنبال استفاده از ظرفیت‌ها و همکاری با صداوسیمای مرکز فارس هستیم.
مدیرکل صداوسیمای مرکز فارس نیز در این نشست مردم استان فارس را به گواه تاریخ نماد عینی و ممتاز مهرورزی و نیک اندیشی خواند و گفت: وجود مجمع خیرین تامین سلامت و ساخت مراکز درمانی و بیمارستان‌های خیرساز در سراسر استان و اقدامات خودجودش مردم شیراز در حادثه سیل دروازه قرآن که بازتاب ملی و جهانی داشت نمونه‌هایی از نوع دوستی مردم این دیار است.
احمد پهلوانیان افزود: پرداختن به اقدامات خیرخواهانه نیک اندیشان و دستاورد‌های خیران در برنامه‌های صداوسیما به عنوان یکی از راهکار‌های امیدآفرینی در جامعه، از اولویت‌های رسانه استانی است. 
مدیرکل صداوسیمای مرکز فارس همچنین در پاسخ به پیشنهاد نمایندگان شبکه مجمع خیرین استان در خصوص اختصاص ۲ ساعت از برنامه‌های صداوسیما به معرفی خدمات خیران استان گفت: این مدت زمان با توجه به شرایط و ویژه برنامه‌های خیران استان قابل افزایش است که برنامه سازی با موضوع معرفی خیران و پوشش اقدامات خیرخواهانه آن‌ها در ماه مبارک رمضان و ایام محرم از جمله این موارد است.
استفاده از ظرفیت رسانه استانی در ترغیب جوانان به مشارکت در کار‌های خیر، فرهنگ سازی برای جلب حمایت خیران در امور اجتماعی و فرهنگی، معرفی طرح‌های عمرانی نیمه تمام استان که با مشارکت خیران قابل اجراست از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۶۸۶۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما