۰
plusresetminus
استانداری فارس:

حمایت و رفع مشکلات شرکت های دانش بنیان

تاریخ انتشاردوشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۵۸
محمد هادی ایمانیه در پایان سومین میز خدمت ویژه شرکت های دانش بنیان، با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از فعالیت های دانش بنیان، گفت: دولت سیزدهم در حمایت و رفع مشکلات، ایجاد و توسعه‌ی شرکت های دانش بنیان، مصمم است و با جدیت اقدام می کند.
حمایت و رفع مشکلات شرکت های دانش بنیان
به گزارش حافظ خبر، محمد هادی ایمانیه در پایان سومین میز خدمت ویژه شرکت های دانش بنیان، با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از فعالیت های دانش بنیان، گفت: دولت سیزدهم در حمایت و رفع مشکلات، ایجاد و توسعه‌ی شرکت های دانش بنیان، مصمم است و با جدیت اقدام می کند.
استاندار فارس با اشاره به نام امسال که به حوزه‌ی دانش‌بنیان اختصاص دارد،اظهار داشت: برای رفع موانع پیش روی این شرکت ها نیاز به هم‌افزایی و اقدام جهادی است؛ میز خدمت بخشی از این هم افزایی را ایجاد می کند.
وی عمده ترین مسائل و مشکلات مطرح شده از سوی شرکت های دانش بنیان را تسهیلات، فضای فیزیکی، مالیات و متمرکز بودن بعضی از صدور مجوزها در تهران بویژه مباحث مربوط به سازمان غذا عنوان کرد.
 ایمانیه افزود: در این میز خدمت مقرر شد در حوزه‌ی تسهیلات، پس از تایید پارک علم و فناوری و مسئولین دانش بنیان استان، از تبصره های مختلف برای رفع این مشکل استفاده شود.
وی در خصوص تامین فضای فیزیکی برای این شرکت ها گفت: قسمتی از اراضی شهرک صنعتی را به منظور حمایت و تسهیل در ایجاد و توسعه شرکت های دانش بنیان اختصاص دادیم، تا نسبت به تامین زمین خارج از تشریفات مزایده اقدام شود.
نماینده عالی دولت در فارس از سفر قریب الوقوع رئیس سازمان غذا و داروی کشور به شیراز خبر داد و خواستار تشکیل میز خدمت با حضور ایشان به منظور حل مشکلات شرکت ها، بویژه شرکت های دانش بنیان شد.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۶۸۷۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما