۰
plusresetminus
نمایشگاه های بین المللی فارس

تلالوی سیم و زر در سپهر نمایشگاه بین المللی فارس

تاریخ انتشارسه شنبه ۴ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۰۹
مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس گفت: ششمین نمایشگاه بین المللی و تخصصی طلا،نقره، جواهر و گوهر سنگ ها از امروز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس آغاز به کار کرد.
تلالوی سیم و زر در سپهر نمایشگاه بین المللی فارس
به گزارش حافظ خبر،  فرهادی افزود: یکی از ویژگی های بارز این صنعت ماهیت هنری آن است که آن را تبدیل به هنر -صنعت طلا و جواهر کرده است؛ تلفیقی از صنعت و تکنولوژی با هنر صنایع دستی و زیبایی ها که منجر به خلق آثار فرهنگی نفیس و ارزشمند می شود. 
او با بیان اینکه ایران بر خلاف سابقه چند هزار ساله، در بخش تولید و صادرات این صنعت از جایگاه لازم در جهان برخوردار نمی باشد، ادامه داد: با پر رنگ شدن نقش دانش بنیان ها و استفاده از دست آورد های علمی وفنی در مراحل مختلف می توان، قدرت رقابت و حضور در بازارهای جهانی را برای این هنرصنعت فراهم کرد.
مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس گفت: در این دوره 47 شرکت کننده در حوزه های ابزار آلات و تجهیزات مرتبط،مراکز آموزشی،سنگ های قیمتی،تولیدکنندگان صندوق های ایمنی و.... حضور دارند.

فرهادی ادامه داد: این نمایشگاه در مساحت 6 هزار متر مربعی و با حضور فعالان این عرصه از استان های فارس،تهران،آذربایجان شرقی،اصفهان،مازندران،خراسان رضوی و شهرهای مشکین شهر و تربت حیدریه برپا شده است.

او بیان کرد: علاقه مندان تا روز جمعه هفتم بهمن ماه فرصت دارند،پس از دریافت بلیط از وبگاه شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس به ادرس
www.farsfair.ir
از ساعت 16 تا 21 از این عناوین نمایشگاهی بازدید کنند.
کد مطلب : ۲۶۸۸۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما