۰
plusresetminus
شهردار منطقه یک شیراز:

بازدید از محلات با هدف رفع مشکلات

تاریخ انتشارچهارشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۵۱
شهردار منطقه یک شیراز گفت: بازدید از محلات سطح منطقه با هدف دیدار چهره به چهره با شهروندان، اطلاع دقیق از مسائل و مشکلات محلات و تسریع در حل مشکلات اهالی انجام می‌شود.
بازدید از محلات با هدف رفع مشکلات
به گزارش حافظ خبر، عبدالصالح رستم زاده با بیان اینکه بازدید از محلات شهر با هدف دیدار چهره به چهره با شهروندان و اطلاع دقیق از مشکلات موجود در این محلات به شکل مستمر در دستور کار منطقه قرار دارد، بیان داشت: برابر برنامه ریزی های انجام شده زمان بازدید های دوره ایی از محلات منطقه مشخص و این کار به شکل مستمر ادامه خواهد یافت. 
وی تصریح کرد: مشاهده مسائل و مشکلات محلات از نزدیک موجب می‌شود مردم مطالبات خود را با مسئولان در میان گذاشته و برخی اقدامات سریع‌تر انجام شود که این موضوع در بازدیدهایی که تاکنون انجام شده منجر به کسب رضایت شهروندان شده است.
شهردار منطقه یک شیراز مزیت‌های بازدیدهای محله‌ای را فراتر از رفع مشکلات این محلات دانست و عنوان کرد: علاوه بر رفع و رجوع معضلات، در این بازدیدها می‌توان ظرفیت‌های محلات را به شکل دقیق‌تر مورد رصد و پایش قرار داد و با برنامه‌ریزی‌های اصولی،  محلات را به سمت آبادانی و توسعه‌یافتگی رهنمون کرد. 
شهردار منطقه یک درباره بازدید از محله تلخداشت، افزود: هدف اصلی توجه به موضوع بافت‌های فرسوده محله و ارتقا سطح خدمات رسانی، شناخت پنانسیل های محله برای اجرای طرح ها و پروژه های مشارکتی و آشنایی بیشتر اهالی با  مشکلات و مسائل مدیران می باشد.


ارتباطات و امور فرهنگی شهرداری منطقه یک شیراز
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۶۸۸۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما