۰
plusresetminus
استاندار فارس :

شنیدن صدای مردم راهی برای جذب اطمینان آنهاست

تاریخ انتشارچهارشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۴۹
محمد هادی ایمانیه در پایان حضور در مرکز سامد استانداری فارس گفت: شاید رفع تمام مسایل، مشکلات و مطالبات مردم از نظر قانونی، اداری، زیرساختی و سایر موانع موجود میسر نباشد و دارای محدودیت هایی باشیم، اما می توان با شنیدن صدای ایشان این اطمینان را به آنان داد که مسئولین در حد توان و اختیارات قانونی پیگیر رفع مشکلات آنان هستند.
شنیدن صدای مردم راهی برای جذب اطمینان آنهاست
به گزارش حافظ خبر، ایمانیه در راستای سیاست های دولت سیزدهم، مبتنی بر ارتباط مستقیم با مردم و پاسخگویی به شهروندان، در مرکز سامد استانداری فارس حضور یافت و به طور مستقیم خواسته ها و مطالبات مردم را برای پیگیری و رفع مسائل و مطالبات قانونی آنان شنید.
در جریان حضور استاندار فارس در مرکز سامد، تعدادی تماس تلفنی از سوی شهروندان با شماره ۱۱۱ حاصل شد که در گفتگوی مستقیم با نماینده عالی دولت در استان، مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند.
رویکرد دولت مردمی سیزدهم و اهتمام جدی برای حل مشکلات موجب شده تا به شیوه های مختلف از جمله میزخدمت، ملاقات های مردمی، مرکز سامد و... پاسخگو و پیگیر مسائل، مطالبات و مشکلات مردم باشد.
استاندار فارس در پایان این حضور، عمده مشکلات مطرح شده از سوی مردم را در حوزه‌ی اشتغال، تحصیل، مسکن، مسائل و مشکلات معلولین و ... عنوان کرد و اظهار داشت: شاید رفع تمام مسایل، مشکلات و مطالبات مردم از نظر قانونی، اداری، زیرساختی و سایر موانع موجود میسر نباشد و دارای محدودیت هایی باشیم، اما می توان با شنیدن صدای ایشان این اطمینان را به آنان داد که مسئولین در حد توان و اختیارات قانونی پیگیر رفع مشکلات آنان هستند.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۶۸۸۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما