فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی علیه السلام شیراز:

تبیین دستاوردهای انقلاب، راهی برای پیشرفت

14 بهمن 1401 ساعت 10:32

گزارشگر : منیره خسروبیگ

فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی علیه السلام شیراز گفت تبیین دستاوردهای انقلاب مسیر روشن و تمدن ساز انقلاب اسلامی را هموارتر می‌کند.


به گزارش حافظ خبر، سرهنگ احمد جعفری، در همایش انقلاب مردمی، مادران انقلابی که توسط حوزه کوثر در فرهنگسرای طاووسیه برگزار شدخاطر نشان کرد: مردمی ترین و پایدارترین، انقلاب قرن های اخیر با سه مولفه، مکتب توحیدی اسلام و هدایت پیامبرگونه امام راحل و رهبری و میدان‌داری مردم شجاع، استکبارستیز ایران اسلامی به پیروزی رسید. 
سرهنگ جعفری، ایام دهه مبارک فجر را فرصتی دوباره و‌ مناسب دانست تا مولفه های شکل گیری این نهضت تاریخ ساز، تحول آفرین و مردمی بار دیگر تبیین شود.
 وی با اشاره به گذشت ۴۴ بهار از انقلاب شکوهمند اسلامی، مبنی بر این که این  سه مولفه انقلاب را به پیش می برد خاطر نشان کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی عظیم میلیونی در سراسر ایران اسلامی سبب شد، راهبرد دشمن از همان روز ۲۲بهمن تا هم اکنون در جهت تضعیف این مولفه ها از هیچ گونه تلاشی دریغ نکند. 
 فرمانده سپاه ناحیه احمدبن علیه السلام شیراز، در ادامه افزود: هجمه گسترده و ناجوانمردانه منافقین داخل و دشمنان خارجی به اصل ولایت فقیه و فشار حداکثری در جهت نارضایتی مردم، همچنین تلاش برای کمرنگ کردن معنویت و رنگ و بوی مذهبی در جامعه در جهت تحقق این راهبرد همچنان در دستور کار دشمن زبون و پلید قرار دارد.
وی با بیان اینکه حمایت مردم ایران از نظام و انقلاب و رهبری برخاسته از باورهای دینی و تعهد انقلابی است و دشمن نمی‌تواند این باورها و اعتقادات را از بین ببرد خاطر نشان کرد:  غیر از نصرت الهی، تدابیر امامین انقلاب مهمترین موضوعی که تاکنون باعث خنثی شدن همه توطئه های نظام سلطه و استکبار شده است حمایت بی دریغ مردم از نظام  و انقلاب بوده است. 
سرهنگ جعفری به تسخیر درآوردن افکار عمومی را یکی از راهبردهای کنونی دشمنان نظام و انقلاب خواند و گفت: دشمن برای تغییر باورها و سست کردن اعتقادات و قبضه کردن افکار عمومی، در اغتشاشات اخیر این راهبرد را به وسیله پرو پاگاندا و تبلیغات دروغین عملی کرد و بعضی ازجوان ها که غفلت زده از تحرکات دشمن بودند را به خیابان ها کشاند.
وی، تحرکات تبلیغاتی و جنگ رسانه ای را  بیشترین تحرکات دشمن علیه جمهوری اسلامی دانست و گفت: دشمن می داند  برای در اختیار گرفتن تمام وجود یک ملت باید قبل از آن افکار عمومی آن ملت را در سلطه خود بگیرد و به همین خاطر از همه ابزارها استفاده می‌کند.
سرهنگ جعفری، با بیان اینکه بودجه‌های کلان، تقویت جریانات غرب گرا در داخل، تقویت جریان نفوذ و مهمتر از همه اغوای خواص همه این موارد نشان از  این است که  دشمن نمی خواهد الگوی غیر از تمدن غرب و غیر از لیبرال دموکراسی پیش روی ملت‌های منطقه و آزادی‌خواهان دنیا قرار بگیردچرا که نظام سلطه موجودیت و منافع استعماری خودش را در جهت جلوگیری گسترش تفکر ناب انقلاب اسلامی می‌داند و از این موضوع نیز واهمه دارد. 
فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی علیه السلام شیراز در پایان، با استفاده از فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر این که جهاد تبیین یک فریضه قطعی فوری است، اذعان داشت: راه مقابله با شبهه افکنی دشمن جهاد تبیین است که هر کسی به نوبه خویش این فریضه را در  اولویت قرار دهد.


کد مطلب: 26930

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/26930/تبیین-دستاوردهای-انقلاب-راهی-پیشرفت

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir