سپاه ناحیه احمدبن موسی علیه السلام :

دانش آموزان منطقه شرق شیراز، آدمک های مستکبرین زمان را می سازند

15 بهمن 1401 ساعت 11:45

گزارشگر : منیره خسروبیگ

فرمانده حوزه دانش آموزی محدثه، ازساخت آدمک های مستکبرین زمان خبر داد و گفت: همزمان با چهل و چهارمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی به همت حوزه بسیج دانش آموزی محدثه ناحیه مقاومت بسیج سپاه احمدبن موسی علیه السلام شیراز و اداره آموزش و پرورش ناحیه ۴ مسابقه آدمک های استکبار برگزار می شود.


به گزارش حافظ هبر،  زهرا صفری نژاد گفت: در این مسابقه دانش آموزان منطقه شرق شیراز، می توانند با بهره مندی از هنر و خلاقیت خود با ساخت یک اثر هنری از آدمک های استکبار در این مسابقه شرکت کنند. 
 فرمانده حوزه دانش آموزی محدثه در ادامه بیان داشت: محورهای ساخت آدمک ها در این مسابقه، سران و رییس جمهور جدید و قدیم آمریکا، سران کشورهای معاند اروپا مانند انگلیس، سران رژیم اشغالگر قدس که در کشتار مردم فلسطین و جنگ افروزی در منطقه نقش اصلی دارند، حاکمان رژیم وابسته و نوکر استعمار در منطقه مانند عربستان و مرتجعین عرب که به اختلافات قومی و مذهبی دامن می زنند و همچنین مسئولین هفته نامه شارلی ابدو که اخیرا با اقدام سخیفانه خود به قرآن اهانت کردند. 

صفری نژاد، شرایط شرکت در مسابقه آدمک های استکباری، برای عموم دانش آموزان سومین حرم اهل بیت علیهم السلام شهر شیراز و مردم آزاد می باشد. 
وی خاطر نشان شد: آدمک های ساخته شده در روز راهپیمایی ارزیابی و امتیاز بندی می شوند و آثار تهیه شده و یا ساخته شده باید از محتوای مناسب و خلاقیت در ساخت برخوردار باشند. 

زهرا صفری نژاد، در پایان گفت: ارزیابی مسابقه و اهدای جوایز با حضور هیئت داوران در محل برگزاری مسابقه انجام می شود و در پایان راهپیمایی در روز ۲۲ بهمن به بهترین آثار برگزیده جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.


کد مطلب: 26935

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/26935/دانش-آموزان-منطقه-شرق-شیراز-آدمک-های-مستکبرین-زمان-می-سازند

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir