۰
plusresetminus
شهرداری شیراز :

تمهیدات مدیریت شهری شیراز برای استقبال از نوروز

تاریخ انتشارپنجشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۰۷
در جلسه کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر، تمهیدات مدیریت شهری به‌منظور میزبانی شایسته از گردشگران نوروزی و زائران سومین حرم اهل‌بیت(ع) بررسی و بر جهش خدمت تأکید شد.
تمهیدات مدیریت شهری شیراز برای استقبال از نوروز
به گزارش حافظ خبر،  در جلسه کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر که در ساختمان شهید سلیمانی شهرداری شیراز برگزار شد، موضوعات مختلف پیرامون ستاد اجرایی خدمات سفر و فضای سبز شهری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

شهردار شیراز با اشاره به جهش عمرانی که در این کلان‌شهر انجام‌گرفته، اظهار کرد: امروز مردم با فعالیت‌های عمرانی که در شهر در حال انجام بوده و عملیات آن‌ها آغاز و یا به بهره‌برداری رسیده ‌است، نیازشان از ساخت احداث پروژه‌های کلان نظیر تقاطع، پل و ... به سمت مباحث بهسازی معابر تغییر کرده که این موضوع از طریق مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ احصا شده است.

محمدحسن اسدی در راستای رضایت شهروندان و توجه به مباحث زیرساختی کلان‌شهر شیراز بیان کرد: باید یک جهش خدمت به‌منظور تحول در زیرساخت‌های معابر شهری، ساخت المان و نمادهای شهری شکل گیرد تا این شهر آماده استقبال از مهمانان و زائران نوروزی شود.

او بر ضرورت نوسازی تجهیزات خدمات شهری تأکید و تصریح کرد: باید با توجه به نیازمندی‌های شهر و پیش‌بینی‌های لازم در زمان بحران، تجهیزات جدید خریداری شود.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز نیز گفت: جهش خدمات شهری باید در شیراز همانند جهش عمرانی شکل گیرد.

مسعود زارعی افزود: باید جهش و نهضتی که مدیریت شهری در عرصه عمرانی شکل داده، در بحث خدمات شهری نیز ادامه یابد و این عَلَم جهش در همه امور شهروندی بالا رود.

او با تصریح بر ضرورت‌هایی که در این مورد وجود دارد، به ایجاد زیرساخت‌‌های شهری برای نوروز در این کلان‌شهر اشاره کرد.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز گفت: جهش خدمت نیاز به یک سری زیرساخت‌ها دارد که عمل به هنگام در این راستا در اولویت است و امسال سیستم نظارت قوی‌تری برای نظارت بر ستاد اجرایی خدمات سفر ایجاد شده است.

اهتمام ویژه به خدمات شهری در مناطق یازده‌گانه باید به‌عنوان یک تکلیف نگریسته شود که زارعی بر آن تأکید کرد.

غلامعلی ترابی رئیس کمیسیون شهرسازی، معماری و هوشمندسازی شورای اسلامی شهر نیز بر تزریق نقدینگی به‌موقع برای جهش خدمات شهری در ستاد اجرایی خدمات سفر شهرداری شیراز تأکید و اظهار کرد: مدیریت یکپارچه، بسیاری از مسائل شهری را حل می‌کند که باید برای جلوگیری از چالش به آن توجه کرد.

رئیس کمیته مسجد و محله‌محوری شورای اسلامی شهر شیراز نیز با اشاره به حوزه فضای سبز گفت: باید تحول در این حوزه ایجاد شود.

محمدرضا هاجری به ارزیابی مدیریت‌ها و زیرساخت‌های معاونت محیط‌زیست و خدمات شهری پرداخت و گفت: باید با همدلی در همه امور حرکت کرد و شاهد تحول باشیم.

رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر شهرداری شیراز نیز با بیان اینکه «شهر ایمن» در شهرداری شیراز دنبال می‌شود، گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز معتقدیم که خدمات‌رسانی هرچه بیشتر در شهر، شهری ایمن را به دنبال خواهد داشت.

غلامرضا غلامی بیان کرد: شهرداری شیراز در نوروز ۱۴۰۲ به استقبال از گردشگران و زائرین سومین حرم اهل بیت «ع» خواهد رفت و انجام امورات شهر و شهر ایمن مستلزم توجه ویژه به حوزه خدمات شهری است.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز از تزریق ۴هزار میلیارد ریال برای جهش خدمت به حوزه خدمات شهری به دستور شهردار شیراز خبر داد و گفت: نوروزی بهتر از سال‌های گذشته با نصب المان‌ها، نمادهای زیبا، فضای سبز و معابر بهسازی شده در سطح شهر خواهیم داشت.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۷۰۱۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما