۰
plusresetminus
دانشگاه علوم پزشکی شیراز :

بررسی دغدغه ها و چالش های شورای تخصصی ناباروری دانشگاه

تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۹
ششمین نشست شورای اخلاق دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با هدف بررسی دغدغه ها و چالش های شورای تخصصی ناباروری دانشگاه برگزار شد.
بررسی دغدغه ها و چالش های شورای تخصصی ناباروری دانشگاه
به گزارش حافظ خبر، نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز در این نشست ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به ویژه ولادت با سعادت حضرت امام زمان (عج)، بر ضرورت تلاش برای رفع دغدغه ها و چالش های سلامت محور زوجین به ویژه زوجین نابارور تاکید کرد.

آیت الله دکتر «لطف الله دژکام» با قدردانی از مسوولان مراکز ارایه دهنده خدمات تخصصی ناباروری در استان، ابراز امیدواری کرد تا شاهد بهبود و توسعه خدمات این حوزه باشیم.

تلاش مجموعه سلامت برای تکمیل توسعه خدمات با کیفیت در حوزه ناباروری و تحقق اهداف تعالی جمعیت و فرزندآوری

دکتر «محمود نجابت» مشاور عالی رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز نیز در این نشست با اعلام حمایت مجموعه سلامت از زوجین نابارور، بر تلاش برای تکمیل توسعه خدمات با کیفیت در راستای ناباروری و تحقق اهداف تعالی جمعیت و فرزندآوری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز تاکید کرد.

دکتر «مهرداد شریفی» معاون درمان دانشگاه، روسا و مدیران بیمارستان مادر و کودک شوشتری و مرکز آموزشی درمانی حضرت زینب(س) نیز دیگر اعضای این نشست بودند که با ارایه گزارشی پیرامون اقدامات انجام شده در مرکز مشاوره ناباروری در شیراز در راستای خدمات تخصصی مشاوره به زوجین نابارور و درباره دغدغه ها و چالش های این مرکز نیز مطالبی عنوان کردند. 

دیگر اعضای این نشست نیز با ارایه گزارشی از اقدامات انجام شده در راستای مصوبه های پیشین این شورا، پیرامون موضوعات مطرح شده نیز به تبادل نظر پرداختند.

ششمین نشست شورای اخلاق دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، صبح روز سه شنبه شانزدهم اسفند ۱۴۰۱، با حضور مشاور عالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، معاون درمان و مدیران ارشد دانشگاه در دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد.
 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۷۰۸۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما