شهرداری شیراز :

آمادکی کمپ‌ها و ستادهای استقبال نوروزی در ورودی‌های شهر شیراز

19 اسفند 1401 ساعت 17:00

گزارشگر : منیره خسروبیگ

محمد حسن اسدی در بازدیدی که با همراهی معاونین و جمعی از شهرداران مناطق و سایر مدیران مرتبط از کمپ زیباشهر، محور شمالی و شرقی ورودی شیراز داشت، گفت: بررسی محورهای ورودی شهر و کمپ‌ها همیشه به عنوان مهمترین بخش کار در ستاد تسهیلات خدمات سفر انجام می شود.


به گزارش حافظ خبر، محمد حسن اسدی در بازدیدی که با همراهی معاونین و جمعی از شهرداران مناطق و سایر مدیران مرتبط از کمپ زیباشهر، محور شمالی و شرقی ورودی شیراز داشت، گفت: بررسی محورهای ورودی شهر و کمپ‌ها همیشه به عنوان مهمترین بخش کار در ستاد تسهیلات خدمات سفر انجام می شود تا ضمن بررسی، مشکلات مرتفع و به بهترین شکل خدمات ارائه شود.

شهردار شیراز ادامه داد: کمپ زیباشهر حدود ۱۵ سال است که احداث شده و شهرداری با در نظر گرفتن فضای سبز، جدول گذاری، ساخت معابر و خیابان، جانمایی کانکس، سرویس‌های بهداشتی، حمام، نمازخانه، پایگاه اورژانس خدمات را به صورت مناسب به مسافران ارائه می‌دهد و این کار جای توسعه نیز دارد.

اسدی ضمن اشاره به این نکته که هر مسافر و زائری که وارد شیراز می‌شود به نوعی از این مجموعه استفاده و سپس وارد شهر خواهد شد، تصریح کرد: با توجه به اینکه این اقامتگاه‌ها، ورودی شیراز و به نوعی بیانگر میهمان نوازی شیرازی‌ها هستند و نظم و آرامش را می‌توانند تداعی کنند، به همین منظور به این کمپ باید فراتر از یک مجموعه اقامتی پرداخت.

شهردار شیراز خطاب به دست‌اندرکاران ستاد تسهیلات سفر گفت: خوشبختانه همه نیروها با توجه به اینکه سال های پیاپی در این مکان به مسافران و زائران سومین حرم اهل بیت «ع» خدمت ارائه کردید، کاملا با این موضوع آشنا هستید.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز گفت: شهرداری تجربه بسیار زیادی در این زمینه دارد و برنامه ریزی بسیار خوبی صورت گرفته است.

غلامرضا غلامی افزود: کمپ ها و مکان‌های اسکان نوروزی آماده ارائه خدمت و پذیرایی از مسافرین و زائرین سومین حرم اهل بیت «ع» می‌باشند و شیفت‌بندی‌ها و استقرار نیروهای شهرداری در مناطق ۱۱ گانه جهت خدمت رسانی انجام شده است.

وی ضمن اعلام انجام عملیات پاکسازی در ورودی‌ها اشاره کرد: اینجا بحث اینکه چه کسی چه مسئولیتی دارد مطرح نیست، بلکه همه همکاران در همه واحد‌های خدماتی و در رأس آن معاونت خدمات شهری پای کار هستند تا خدمات به بهترین شکل ممکن ارائه شود.


کد مطلب: 27085

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/27085/آمادکی-کمپ-ها-ستادهای-استقبال-نوروزی-ورودی-های-شهر-شیراز

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir