۰
plusresetminus
شهرداری شیراز :

برگزاری پنجمین جشنواره خوش حسابی پرداخت کنندگان در شیراز

تاریخ انتشارشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۱۹
پنجمین جشنواره خوش حسابی پرداخت کنندگان عوارض نوسازی، خودرو و صنفی برگزار شد.
برگزاری پنجمین جشنواره خوش حسابی پرداخت کنندگان در شیراز
به گزارش حافظ خبر، پنجمین جشنواره خوش حسابی پرداخت کنندگان عوارض نوسازی، خودرو و صنفی شهرداری مربوط به سال ۱۴۰۰ با اهدای ۳۰ میلیارد ریال جایزه شامل ۶ جایزه پانصد میلیون ریالی، ۶ جایزه دویست میلیون ریالی، ۱۲ جایزه صد میلیون ریالی و ۴۹۲ جایزه پنجاه میلیون ریالی برگزار شد.

در این مراسم شهردار شیراز با اشاره به تکلیف شهرداری مبنی بر برپایی جشنواره خوش‌حسابی عوارض گفت: از شورای اسلامی شهر که با پیشنهاد شهرداری مبنی بر اینکه شهروندانی که تا پایان سال ۱۴۰۰ عوارض خود را پرداخت کنند بتوانند در قرعه کشی پنجمین دوره شرکت کنند، موافقت کردند تشکر می کنم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، محمدحسن اسدی اضافه کرد: تلاش داریم جشنواره سال آینده از نظر تنوع و کیفیت جوایز بهتر شود.

وی با بیان اینکه پنجمین جشنواره خوش حسابی پرداخت کنندگان عوارض نوسازی، خودرو و صنفی برای افرادی بود که تا پایان سال ۱۴۰۰ عوارض خود را پرداخت کرده‌اند، افزود: در مجموع ۷۴ هزار و ۴۰۰ نفر با پرداخت ۱۵۰ میلیارد تومان عوارض خود را پرداخت کردند که این رقم به اندازه پول یک دستگاه ماشین آتش نشانی یا هزینه ساخت ۷۵ متر مترو است.

شهردار شیراز ضمن اشاره به اینکه به خانواده ۱۳ هزار نفری شهرداری افتخار می کنم، ادامه داد: سرمایه اصلی شهرداری کارمندان، یاوران شورا و مردمان هستند و مردم شهر را می سازند.

اسدی در خصوص جهش عمرانی کلانشهر شیراز گفت: این جهش یک کار جمعی است که با همکاری شورای اسلامی شهر و دستگاه های خدمت رسان انجام می شود. ما میخواهیم شهر شیراز را به بالاترین نقطه ببریم و این شدنی است. ما به چیزی جز اعتلای شهر فکر نمی‌کنیم. 

وی خطاب به حاضرین در جلسه پیشنهاد داد: ایده بدهید، ما از ایده های ناب شما استقبال میکنیم و برای ایده هایتان جشنواره برگزار می‌کنیم.

شایان ذکر است در پایان این مراسم با حضور معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، عضو شورای اسلامی شهر و سایر ناظرین مراسم قرعه کشی جوایز برگزار شد.

شهروندان می توانند برای آگاهی از اسامی برندگان پنجمین جشنواره خوش حسابی پرداخت کنندگان عوارض نوسازی، خودرو و صنفی به سایت شهرداری شیراز به آدرس shiraz.ir مراجعه کنند.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۷۰۸۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما