۰
plusresetminus
فرمانده سپاه فجر  استان فارس:

لزوم انعکاس هنرمندانه اقدامات شاخص جهادگران فارس در سطح ملی

تاریخ انتشارسه شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۲۸
حضور و گردهمایی باعث تبادل تجربیات، هم افزایی و همدلی بیشتر و ارتقاء روحیه و انگیزه و همیت سازمانی می شود.
لزوم انعکاس هنرمندانه اقدامات شاخص جهادگران فارس در سطح ملی
به گزارش حافظ خبر، سردار بوعلی در نشست تشکیلاتی مسئولین و کارشناسان بسیج سازندگی نواحی مقاومت سراسر استان فارس بیان داشت: این حضور و گردهمایی باعث تبادل تجربیات، هم افزایی و همدلی بیشتر و ارتقاء روحیه و انگیزه و همیت سازمانی می شود و خوشبختانه روند پیشرفت کاری بسیج سازندگی و گروه جهادی مناسب بوده است استان فارس ظرفیت خلاق بسیار زیادی دارد و باید از این ظرفیت همچنان به نحوه مطلوب استفاده کرد.

فرمانده سپاه فجر  استان فارس با اشاره به موفقیت های بسیج سازندگی طی سال های اخیر بر روایت هنرمندانه اقدامات و فعالیت ها تاکید کرد و گفت: انعکاس ملی اقدامات شاخص جهادگران مناسب نیست و انتظار می رود این اقدامات چشم گیر جهادگران در قالب روایت هنرمندانه در سطح ملی منعکس شود خوشبختانه رویدادهای ملی بسیاری زیادی در مدت اخیر به میزبانی شیراز برگزار شده هرچند خبرگزاری های استان و صدا و سیمای فارس به خوبی این رویدادها را منعکس کرده اند اما انتظارات از شبکه ملی می رود تا نگاه ویژه ای به این اقدامات ملی داشته باشند از صدا و سیمای فارس نیز انتظار می رود که بستر انعکاس ملی اقدامات خوب جهادگران را فراهم کند. نمونه ای که میتوانست انعکاس بهتری در شبکه ملی داده شود توزیع 1000 جهیزیه در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع)، بهره برداری از 110 پروژه جهاد آبرسانی  و ... بود. البته انتظارات از بسیج سازندگی و گروه های جهادی نیز می رود تا فعالیت های خود را با تولیدات هنری فاخر به اطلاع عموم برسانند.

وی اظهار داشت: بدانید در جریان جهادی زمانی با کمترین امکانات اقدامات انجام می شد ولی امروزه خوشبختانه تامین تجهیزات خوبی مهیا شده است لذا انتظار می رود با بهره گیری از تجهیزات و نیروهای انسانی فعال و متدین فعالیت ها را افزایش داد. البته بر افزایش تجهیزات گروه های جهادی همچنان تاکید می شود و انتظار می رود با مدیریت منابع مالی و صرفه جویی در آن در این امر پشتیبانی از گروه های جهادی موفق بود. مطمئنا برای موفق شدن و موثر شدن داشتن تجهیزات و وجود این نیروهای انسانی لازم و ضروری است.

سردار بوعلی با اشاره به فعالیت های متنوع و گسترده جهادگران در سراسر استان فارس، گفت: امروزه بسیج سازندگی به جایی رسیده است که پروژه های بزرگی را انجام میدهد و این فعالیت های کنونی با قبل اصلا قابل مقایسه نیست و نمونه های این پروژه های بزرگ را در مسکن، آبرسانی ، راه سازی و کشاورزی می توان دید  این نشان میدهد با تفکر جهادی و داشتن اراده میتوان در هر عرصه ای موفق شد.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۷۱۰۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما