نیروی انتظامی استان فارس:

کشف مواد محترقه از ۳واحد صنفی در جهرم

23 اسفند 1401 ساعت 18:46

گزارشگر : منیره خسروبیگ

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم از کشف ۳هزارو صد عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز از ۳واحد صنفی در آن شهرستان خبر داد.


به گزارش حافظ خبر، سرهنگ خسرو رزمجویی اظهار داشت: در تداوم اجرای طرح برخورد با صنوف متخلف و جمع آوری مواد محترقه غیر مجاز و پرخطر،ماموران پليس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی با انجام بررسی های تخصصی و اشرافیت اطلاعاتی از وجود مواد محترقه غیر مجاز در سه واحد صنفی اطمینان حاصل کردند.
وی افزود: مامورین با انجام اقدامات پلیسی واشراف اطلاعاتی،محل های مورد نظر را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی اقدام به بازرسی واحد های صنفی کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان جهرم بيان داشت: مامورین در بازرسی از سه واحد صنفی،جمعا  تعداد ۳ هزار و  ۱۰۰ عدد انواع مواد محترقه خطرناک غیر مجاز کشف و ضبط نمودند.
رئیس پلیس شهرستان جهرم با بيان اينکه فرماندهی انتظامی شهرستان، ضمن آماده باش تمام نیرو ها و ظرفیت های خود در برخورد با افرادی که به بهانه چهارشنبه سوری مغایر با فرهنگ ایرانی و اسلامی،اقدام به تخریب اموال عمومی شهر یا موجبات آزار و اذیت دیگر شهروندان را فراهم می کنند؛ به هیچ وجه اغماض نداشته و با دستگیری و معرفی این افراد به محاکم قضایی،بازداشت شدگان را حداقل تا پایان  تعطیلات نوروز ۱۴۰۲آزاد نخواهد کرد از شهروندان خواست: به توصیه های پليس توجه کرده و چهار شنبه آخر سال را در کنار فرزندانشان باشند.


کد مطلب: 27103

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/27103/کشف-مواد-محترقه-۳واحد-صنفی-جهرم

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir