معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز

بازدید و نظارت میدانی از عملکرد مجموعه های معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز

27 اسفند 1401 ساعت 8:24

گزارشگر : منیره خسروبیگ

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز ضمن بازدید میدانی از برخی معابر و خیابان های مناطق مختلف، پایانه های برون شهری، پارکینگ ها و مبادی ورودی شهر شیراز  در جریان آخرین اقدامات صورت گرفته به منظور تکمیل دستورالعمل های ترافیکی قرار گرفت.


به گزارش حافظ خبر،  هادی شه دوست شیرازی به همراه مدیران اجرایی مجموعه ضمن حضور سرزده در برخی معابر و خیابان ها، پارکینگ ها، پایانه ها و مبادی ورودی شهر شیراز، آخرین وضعیت ترافیکی و نواقص موجود را مورد بررسی و ارزیابی قرار دادند.

در حالی که از ابتدای اسفند ماه تیم های اجرایی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز بهسازی و ایمن سازی معابر، پایانه های دورن و برون شهری، پارکینگ ها و ... را در دست اجرا دارند، بازدید از اماکن و معابر پر تردد و رفع نواقص احتمالی به منظور استقبال از مهمانان نوروزی از اهمیت ویژه ای برخودار است‌.

بنابر اعلام شه دوست شیرازی ، این بازدید چند ساعته به منظور کنترل مضاعف و نظارت بر عملکرد ادارات و سازمان های مرتبط با حوزه حمل و نقل و ترافیک انجام شد و در مناطق مختلف؛ تجهیزات ایمنی، منصوبات کنترل ترافیکی، امور مربوط به مطالعات ترافیک، وضعیت ایستگاه های اتوبوس و دسترسی های عابر پیاده، پایانه های درون و برون شهری و پارکینگ ها مورد بررسی قرار گرفت.

به گفته معاون شهردار شیراز با توجه به ورود زود هنگام مسافران نوروزی و اهمیت ایمن سازی مناطق یازده گانه در حوزه حمل و نقل و ترافیک این بازدیدها و نظارت های عالیه به به صورت روزانه تا پایان ایام نوروز ۱۴۰۲ انجام خواهد شد.
 


کد مطلب: 27112

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/27112/بازدید-نظارت-میدانی-عملکرد-مجموعه-های-معاونت-حمل-نقل-ترافیک-شهرداری-شیراز

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir