بسیج دانشجویی استان فارس:

از ظرفیت جهادگران برای حل مسائل کشور استفاده شود

28 اسفند 1401 ساعت 16:35

گزارشگر : منیره خسروبیگ

معاون عملیات جهادی سازمان بسیج دانشجویی کشور بر فراهم سازی بستر حضور نخبگان جهادی، شبکه های تخصصی و گروه های ویژه در ترکیب نیروهای نظام، عرصه های مدیریتی و نقش آفرینی در حل مسائل کشور تاکید کرد.


به گزارش حافظ خبر، رضا غلام زاده امروز در بازدید از اردوهای جهادی دانشجویان استان فارس که در قالب قرارگاه جهادی دانشجویی عهدخدمت در مناطق کم برخوردار این استان در حال برگزاری است، اظهار داشت: دستیابی به آرمان های متعالی انقلاب اسلامی، نیازمند تربیت انسان های مومن، بصیر، کارآمد و جریان سازی اجتماعی است و حرکت های جهادی کارگاه موفقی برای شکل گیری این دو عنصر اساسی خواهد بود چراکه حرکت های جهادی در دو عرصه فردی و اجتماعی، آثار شگرفی بر جهادگران و جامعه هدف خواهد داشت. 
وی با بیان اینکه خدمت رسانی در حرکت های جهادی باید در راستای نیاز کشور، منطقه هدف و متناسب با شرایط روز برنامه ریزی شود، افزود: حرکت های جهادی با قوام بخشی فرهنگ عمومی خدمت، بسترسازی و کمک به حضور کارآمد و اثربخش اقشار مختلف مردم، همگان را برای پیشرفت و آبادانی کشور همراه کند به گونه ای که کار مردم به دست مردم انجام شود.

معاون عملیات جهادی سازمان بسیج دانشجویی کشور با تاکید بر بسیج کردن همه ظرفیت ها در راستای آرمان های انقلاب اسلامی گفت: حرکت های جهادی از طریق تداوم ارتباط با افراد توانمند و بسترسازی نقش آفرینی تخصصی و ارائه خدمات وسیع تر، به ایجاد شبکه بزرگ اجتماعی مومنان جهادی و همچنین تربیت مجموعه وسیعی از مدیران جهادی تراز انقلاب اسلامی منجر می شود.  

غلام زاده در ادامه بر فراهم سازی بستر حضور نخبگان جهادی و شبکه های تخصصی و گروه های ویژه در ترکیب نیروهای نظام، عرصه های مدیریتی و نقش آفرینی در حل مسائل کشور تاکید و از دانشجویان جهادگر فارس و مجموعه بسیج دانشجویی این استان به دلیل اجرای برنامه های موثر جهادی تشکر کرد.
 


کد مطلب: 27118

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/27118/ظرفیت-جهادگران-حل-مسائل-کشور-استفاده-شود

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir