۰
plusresetminus
رئیس کمیته هوشمندسازی شورای اسلامی شهر شیراز:

بهره گیری از ظرفیت هوشمندسازی برای خدمت رسانی به گردشگران

تاریخ انتشاردوشنبه ۷ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۳۹
مهدی نصیری عضو شورای اسلامی  شهر شیراز با بیان این مطلب گفت: مدیریت مطلوب شهری در جهت کسب رضایت مردم و ارائه خدمات بهینه جز با اتخاذ سیاست های هوشمند سازی به سرانجام و نتیجه نخواهد رسید.
بهره گیری از ظرفیت هوشمندسازی برای خدمت رسانی به گردشگران
به گزارش حافظ خبر، وی افزود: استفاده از ظرفیت های هوشمندسازی از جمله اهدافی است که نقش برجسته در بحث تکریم مردم و  ارائه خدمات خواهد داشت.

 وی ادامه داد: در همین راستا، و توجه ویژه در ایام نوروز به مقوله گردشگری که اطلاعات محور می باشد، و در جهت راهنمایی و ارائه خدمات بهینه و بهتر به میهمانان و مسافران نوروزی کلانشهر شیراز  با استفاده از ظرفیت هوشمندسازی  از جمله ارائه و ارسال نقشه هوشمند شیراز و ارایه خدمات الکترونیکی با سامانه ۱۳۷ شرایط بهتری برای مسافران نوروزی فراهم شده است.

رئیس کمیته هوشمندسازی شورا گفت: با استفاده از این سامانه در بدو ورود مسافران و زائران به سومین حرم اهل بیت علیهم السلام لینک نقشه هوشمند شیراز بر روی گوشی تلفن همراه آنها ارسال خواهد شد و همچنین گردشگرانی که با سامانه 137 از طریق تماس تلفنی یا نرم افزار سرو ارتباط برقرار کنند به صورت خودکار خدمات مورد نیاز انها و معرفی خدمات هوشمند از جمله نقشه هوشمند شیراز در اختیار انها قرار می گیرد.

وی افزود: با به روز رسانی های انجام شده در این سامانه، ۳۰ لایه  اطلاعاتی مورد نیاز بر روی نقشه هوشمند شیراز بارگذاری شده است که می‌توان به جدول اماکن تاریخی گردشگری اقامتی، پارکینگ ها، فعالیت های فرهنگی در سطح شهر، مسیریابی و ترافیک شهر، ایستگاهها و مسیرهای اتوبوس و مترو، بازارها و ... اشاره کرد.

 وی  ادامه داد با استفاده از این سامانه مسافران عزیز می توانند با خیالی آسوده به انتخاب بهترین مسیر به راحتی با صرف وقت کمتر به اماکن و مکانهای مورد نظر خود برسند
 نصیری  در پایان ضمن تشکر از روابط عمومی و سازمان فناوری اطلاعات شهرداری شیراز گفت سامانه ۱۳۷ شهرداری شیراز که به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به مسافران و شهروندان شیرازی در این ایام خواهد بود‌ در ترویج و معرفی امکانات هوشمند برای گردشگران نقش کلیدی داشته است.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۷۱۴۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما