سازمان همیاری شهرداری های استان فارس:

آمادگی سازمان همیاری شهرداری های استان فارس در تحقق شعار سال 1402

8 فروردين 1402 ساعت 16:18

گزارشگر : منیره خسروبیگ

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های استان فارس با اشاره به نامگذاری رسمی سال و ضرورت توجه به مسائل حوزه تولید و چالش های اقتصادی گفت: این سازمان می تواند با نخبه پروری و حمایت از جوانان ایده پرداز در زمینه های مختلف اقتصادی و تولید در راستای اجرایی شدن شعار سال گام محکمی بردارد.


به گزارش حافظ خبر، نصیری گفت: همچنین از بیانات مقام معظم رهبری در طلیعه سال جدید نشان دهنده این است که رسالت مسئولین نظام و قوای سه گانه نسبت به معیشت مردم چند برابر شده و می بایست تلاش کنند اولا تورم مهار شود و ثانیاً از تولیدات داخلی به نحو مطلوب و محسوس پشتیبانی و استفاده شود.
سید علی سید نصیری با توجه به اهمیت موضوع که رهبر انقلاب اسلامی هر سال را به یک عنوان نامگذاری می کنند و در دو دهه اخیر در شعار های سال از تولید نام برده اند، افزود: تبادل و استفاده از دانش و فناوری های به روز دنیا در زمینه تولید می تواند باعث ارتقاء و توسعه تجارت استان و رشد اقتصادی درکشور شود.
وی با توجه به سخنان حضرت آیت الله خامنه ای که اقتصاد و معیشت مردم را از جمله مهم ترین مسئله کشور دانستند، اظهار کرد: مسئله اصلی، اقتصاد کشور است که در راستای همین موضوع از سیاست های کاری این سازمان، جذب سرمایه گذار، حمایت از تولید کنندگان و افزایش توان مالی و فنی از طریق ایجاد درآمد های پایدار خواهد بود و دستیابی به این مهم مقرر نمی شود مگر با همدلی و همکاری مسئولان.
امید آنکه با همراهی تمام کشور، یکدل و متحد در زیر سایه امام عصر (عج) و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در تحقق و پیشبرد شعار سال برای آبادانی کشورمان تلاش کنیم.


کد مطلب: 27159

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/27159/آمادگی-سازمان-همیاری-شهرداری-های-استان-فارس-تحقق-شعار-سال-1402

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir