مدیر پژوهش سرای دکتر حیاتی لامرد:

درخشش پژوهش‌سرای دانش‌آموزی دکتر حیاتی

20 ارديبهشت 1402 ساعت 9:15

گزارشگر : منیره خسروبیگ

مصطفی رفیعی عنوان کرد: پژوهش‌سرای دانش‌آموزی دکتر حیاتی با فعالیت موثر علمی حائز رتبه برتر استان شد و خوش درخشید. 


به گزارش حافظ خبر، مدیر پژوهش سرای دکتر حیاتی شهرستان لامرد عنوان کرد: براساس ارزیابی‌های به‌عمل آمده توسط اداره آموزش و پرورش استان، پژوهش‌سرای دانش‌آموزی دکتر حیاتی لامرد در سال تحصیلی 1400-1401 موفق به کسب رتبه برتر در بین پژوهش سراهای استان شده.

رفیعی افزود: ارزیابی از عملکرد پژوهش‌سرا‌های دانش‌آموزی کشور و استان هر ساله توسط دفتر معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش و با بررسی مستندات انجام می‌شود که این پژوهش‌سرا موفق به کسب عنوان پژوهش سرای برتر استان و حائز بالاترین امتیاز شده است.

این مدیر علمی کسب عناوین کشوری و ملی در عرصه‌های مختلف علمی و پژوهشی، فعالیت در علوم نوین از جمله شرکت در جشنواره‌های علمی، برگزاری مسابقات و نمایشگاه‌های علمی مختلف، برگزاری کارگاه‌های مختلف نجوم، کارگاه آموزشی کدنویسی و برگزاری آزمایشگاه‌های شیمی، فیزیک و زیست‌شناسی و اجرای طرح‌های علمی مختلف را از مهم‌ترین بندهای معرفی این پژوهش‌سرا به‌عنوان پژوهش‌سرای برتر استان فارس اعلام کرد.

این استاد دانشگاه تصریح کرد: با توجه به نامگذاری سال 1402توسط مقام معظم رهبری، به نام سال "مهار تورم رشد تولید " جا دارد با مشارکت، همراهی و بهره‌مندی از توان همکاران و دانش‌آموزان در مدارس به ویژه هنرستان‌های سطح شهرستان استفاده از خدمات و امکانات پژوهش‌سرا، نقش موثری در هدایت دانش آموزان به سمت فعالیت‌های پژوهشی و همچنین غنی‌سازی اوقات فراغت آنان داشته باشیم.

وی تاکید کرد: همه ساله دانش‌آموزان عضو این پژوهش‌سرا با کسب رتبه‌های متعدد در جشنواره‌های شهرستانی، استانی وملی جوان و نوجوان، چاپ مقالات پژوهشی در نشریات معتبر است.

رفیعی در پایان گفت: کسب عنوان پژوهش سرای برتر در بین پژوهش سراهای دانش آموزی استان فارس افتخاری است مرهون حسن نظر مدیریت و معاونین اداره آموزش وپرورش نسبت به جایگاه پژوهش و هم افزایی مدیران و همکاران کلیه مدارس وتلاش های ستودنی همکاران ارزشمندم در پژوهش سرای دانش آموزی در سال تحصیلی 1401-1400 است.


کد مطلب: 27338

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/27338/درخشش-پژوهش-سرای-دانش-آموزی-دکتر-حیاتی

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir