بسیج سازندگی استان فارس :

آئین بهره‌برداری از ۱۵۰۳ پروژه محرومیت زدایی عمرانی در شیراز

21 ارديبهشت 1402 ساعت 17:07

گزارشگر : منیره خسروبیگ

آئین بهره‌برداری از ۱۵۰۳ پروژه محرومیت زدایی عمرانی گروه‌های جهادی استان فارس در سال ۱۴۰۱ با حضور سردار زهرایی مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور و سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس در شیراز برگزار شد. 


به گزارش حافظ خبر، سردار زهرایی مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور در این مراسم اظهار داشت: بسیج به عنوان یک ابر نهاد تسهیل‌گر با شبکه مویرگی که دارد، سعی در میدانداری حلقه میانی میان امام و امت را داشته باشد.
وی با اشاره به اولویت‌های اساسی مشخص شده توسط مردم و جهادگران ، آب شرب، مسکن محرومین با کمک کمیته امداد، و طرح از آبخیز تا جالیز، و جاده میان مزارع و گلزار شهدا را اولویت‌های مهم سال پیش رو در برنامه‌های جهادی معرفی کرد.
سردار زهرایی با تاکید بر حرکت مسئله‌محوری در ادامه کار جهادی، تصریح کرد: واگذاری پروژه‌ها برای دولت مزیت زیادی پارد، اما بسیج، کار جهادی را توانمند سازی و شناسایی نیروهای جهادی برای حرکت‌های بزرگ‌تر است.
سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس هم در این مراسم، اظهار داشت: آنچه که امروز در این مراسم به بهره‌برداری می‌رسد، در عرصه‌های بهداشت و سلامت با ۳۱۶ پروژه، ۱۵۲ پروژه عرصه آبرسانی کشاوری و احیای چاه و قنات، ۲۶۵ مسکن محروم، ۱۷۳ پروژه اماکن مذهبی و حسینیه و تعمیرات امامزادگان، ۴۳ پروژه‌های فرهنگی و مذهبی، ۵پروژه بهسازی معابر روستایی، مرمت گلزار شهدا در ۲۸ پروژه، اماکن آموزشی و مدرسه با ۳۳ پروژه جمعا به ارزش ۳۱۷ میلیارد تومان است. 
 محسن علیزاده، نماینده مردم سپیدان و بیضا در مجلس شورای اسلامی در این برنامه اظهار داشت: در سپاه فجر و نواحی اقدامات خوب و‌موثری شکل گرفته و در انجام پروژه‌های محرومیت‌زدایی هم‌مثل سایر موارد، قله‌ها را فتح خواهیم کرد.
وی با بیان اینکه بسیج سازندگی به معنای واقعی یعنی شروع و اتمام ناممکن ها در‌ کوتاه‌ترین زمان‌ ممکن، تصریح کرد: برای نیروهای حهادی، نه زمان مهم است و نه خورد و خوراک، بلکه فقط ارائه بهترین خدمت اولویت دارد.
علیزاده گفت: اعتبارات خوب بودجه ۱۴۰۲ برای مباحث جهادی در نظر گرفته شده است.


کد مطلب: 27344

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/27344/آئین-بهره-برداری-۱۵۰۳-پروژه-محرومیت-زدایی-عمرانی-شیراز

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir