۰
plusresetminus
معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز:

برگزاری دومین همایش سالانه توسعه سرمایه‌گذاری در شیراز

تاریخ انتشارسه شنبه ۲ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۳۸
معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز شیراز گفت: به زودی، کلانشهر شیراز میزبان رویداد بزرگ «دومین همایش سالانه توسعه سرمایه‌گذاری در شیراز» خواهد بود.
برگزاری دومین همایش سالانه توسعه سرمایه‌گذاری در شیراز
به گزارش حافظ خبر، حمیدرضا اسماعیلی اعلام کرد: به زودی، کلانشهر شیراز، میزبان رویداد بزرگ «دومین همایش سالانه توسعه سرمایه‌گذاری در شیراز» خواهد بود.

مشروح سخنان معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز به شرح ذیل است؛

به زودی، کلانشهر شیراز، میزبان رویداد بزرگ «دومین همایش سالانه توسعه سرمایه‌گذاری در شیراز» خواهد بود.

رویدادی که قرار است سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی خارجی و داخلی، مسئولان و مدیران ملی، استانی و شهری را گرد هم جمع کند تا هم‌دل و هم‌اندیشه، دست در دست هم، همه‌ی توان و ظرفیت خود را به کار گیرند و مسیر توسعه سرمایه‌گذاری در این شهر عزیز و دوست‌داشتنی را هموار کنند؛ چراکه می‌دانیم، عمران، پیشرفت و توسعه پایدار شهری محقق نمی‌شود مگر در سایه‌ مشارکت همگانی.

در همایش چهارشنبه سوم خرداد ۱۴۰۲، قرار است با امضای سند راهبردی امیدآفرینی در سرمایه‌گذاری، متعهد شویم برای آینده‌ی کلانشهر شیراز، دل به دل یکدیگر می‌دهیم و همگام می‌شویم.

همچنین قرار است از سامانه پنجره واحد سرمایه‌گذاری رونمایی کنیم تا گام آغازین تسهیل و تسریع در فرایند سرمایه‌گذاری را برداریم.

 در ادامه نیز ضمن قدردانی از سرمایه‌گذارانی که علاقه‌مند و مشتاق، دغدغه توسعه شهرشان را داشتند و طی سال‌ها با مشارکت در ساخت پروژه‌های سرمایه‌گذاری، مجموعه مدیریت شهری را یاری کردند، عملیات اجرایی پروژه بزرگ آکواریوم شیراز را با حضور هیأت سرمایه‌گذارانش (از کشور ترکیه) آغاز کنیم.

در حاشیه این همایش، هفتاد و پنجمین نشست کمیسیون مالی و اقتصاد شهری شهرداری کلان‌شهرهای کشور نیز با حضور معاونان مالی و اقتصادی شهرداری‌ مراکز استان و کلان‌شهرهای کشور برگزار می‌شود.

مذاکره با گروه‌های مالی و شرکت‌های تامین سرمایه، عقد تفاهم‌نامه‌های همکاری با شهرداری بغداد عراق و مسقط عمان، همچنین برگزاری نشست‌های علمی- تخصصی از دیگر بخش‌های این همایش خواهد بود.

باشد که جهان‌شهر شیراز، همواره بر قله‌های بلند افتخار بایستد.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۷۴۰۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما