معاون آماد و پشتیبانی سپاه فجر استان فارس:

برگزاری یادواره شهدای آماد، پشتیبانی وتدارکات استان فارس

31 خرداد 1402 ساعت 16:28

گزارشگر : منیره خسروبیگ

معاون آماد و پشتیبانی سپاه فجر استان فارس گفت: جمع زیادی از خانواده های شهدا و ایثارگران آماد وتدارکات مهمان این یادواره هستند و با هدف تکریم خانواده ها و پاسداشت یاد و خاطره شهدا از ایشان تجلیل خواهد شد.


به گزارش حافظ خبر،  محمد عاشوری با بیان اینکه چهارمین یادواره شهدای آماد، پشتیبانی وتدارکات به میزبانی سپاه فجر برگزار می شود، گفت: بدون شک تدارکات، آماد و پشتیبانی یکی از ارکان موفقیت و پیروزی در دوران دفاع مقدس بوده و نقش ،رینی درخشان و موثر شهدای تدارکات و پشتیبانی در پیروزی رزمندگان اسلام غیرقابل چشم پوشی است.
وی با بیان اینکه این یادواره یکم تیرماه 1402 به میزبانی معاونت آماد و پشتیبانی سپاه فجر برگزار می شود، گفت: جمع زیادی از خانواده های شهدا و ایثارگران آماد وتدارکات مهمان این یادواره هستند و با هدف تکریم خانواده ها و پاسداشت یاد و خاطره شهدا از ایشان تجلیل خواهد شد.
معاون آماد و پشتیبانی سپاه فجر استان فارس افزود: جانشین معاونت آماد و پشتیبانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نماینده محترم ولی فقیه در استان فارس و جمعی از فرماندهان، مسئولان و یادگاران دفاع مقدس بعنوان مهمان در این یادواره حضور دارند و پیام معاون آماد و پشتیبانی سپاه نیز خطاب به مدعوین قرائت خواهد شد.
عاشوری با پاسداشت یاد و خاطره شهدای آماد، پشتیبانی وتدارکات استان فارس، گفت: محل برگزاری یادواره همان محلی است که این شهدا از آنجا به جبهه اعزام شده اند و امیداواریم با برگزاری این یادواره بتوانیم یاد و خاطرات این شهدا را گرامی بداریم.
 


کد مطلب: 27555

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/27555/برگزاری-یادواره-شهدای-آماد-پشتیبانی-وتدارکات-استان-فارس

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir