شهرداری شیراز :

آسفالت‌ بیش از ۴۴ هزار مترمربع معابر طی هفته نهم در شیراز   

16 مهر 1402 ساعت 8:51

گزارشگر : منیره خسروبیگ

سخنگوی شهرداری شیراز با بیان اینکه اجرای آسفالت در یازدهمین مرحله جهش عمرانی کلان‌شهر شیراز از ۱۶ مردادماه آغازشده است، گفت: در طول هفته نهم، ۴۴ هزار و ۵۳۶ مترمربع معابر مناطق این کلان‌شهر به میزان ۵ هزار و ۵۶۷ تُن آسفالت شده است. 


به گزارش حافظ خبر،  رضا جاویدی در خصوص آسفالت معابر سطح شهر اظهار کرد: یازدهمین گام از جهش عمرانی کلان‌شهر شیراز که از روز دوشنبه ۱۶ مردادماه جاری با ۶ میلیون مترمربع آسفالت و اعتبار بالغ‌بر یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان شروع‌شده، طی برنامه دوساله انجام می‌شود. 
  
سخنگوی شهرداری شیراز با اعلام میزان آسفالت انجام‌شده در هفته نهم از جهش عمرانی اعلام کرد: در هفته گذشته، ۴۴ هزار و ۵۳۶ مترمربع معابر مناطق این کلان‌شهر به میزان ۵ هزار و ۵۶۷ تُن آسفالت شده است. 
 
او در ادامه به تفکیک جزئیات و مساحت معابری که لکه‌گیری، تراش و ترمیم، روکش آسفالت در معابر آسفالت قدیمی و روکش آسفالت در معابر زیرسازی شده، پرداخت. 
 
جاویدی با بیان اینکه تراش و ترمیم آسفالت در کمربندی جنوب از پروژه‌های سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری انجام‌شده است، گفت: لکه‌گیری در سطح منطقه ۲ صورت گرفته است. 
 
این مقام حوزه ارتباطات مدیریت شهری شیراز بیان کرد: روکش آسفالت در معابر آسفالت قدیمی در فرعی‌های خیابان عرفان‌منش در منطقه یک، فرعی‌های ذكاءالملک و کوچه ۹ جهانگردی در منطقه ۳، فرعی‌های عابدی در منطقه ۴، كوچه ۸ بلوار بهشت و خيابان ياسين ۱۲ جواديه در منطقه ۶، فرعی‌های خیابان شریف‌آباد در منطقه ۷ و فرعی‌های پدونک در منطقه ۱۱ انجام‌گرفته است. 
 
روکش آسفالت در معابر زیرسازی شده در محدوده دروازه قرآن در منطقه ۳، کوچه ۳۴.۱۰ ابوذر غفاری و مرمت كوچه‌های ۱۴ خيابان لاله ، ۶۳ بولوار رحمت، ۱ و ۶ بولوار نواب صفوی و ۱۶ فاضل در منطقه ۵، مرمت خیابان تختی در منطقه ۸ بولوار پرتو در منطقه ۹، بولوار جمهوری گویم از پروژه‌های سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری و پروژه‌ معاونت فنی و عمرانی شهرداری شیراز نیز انجام شده که سخنگوی شهرداری شیراز به آن اشاره کرد. 
 
جاویدی گفت: در یازدهمین گام جهش عمرانی کلان‌شهر شیراز، تاکنون ۴۱۵ هزار و ۹۴۸ مترمربع از معابر مناطق این کلان‌شهر با میزان ۵۲ هزار و ۲۴ تُن آسفالت انجام‌گرفته است.


کد مطلب: 28068

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/28068/آسفالت-بیش-۴۴-هزار-مترمربع-معابر-طی-هفته-نهم-شیراز

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir